Hjärtskärande!!!

Igårkväll hade Herman världens skrik humör, vet inte riktigt vad det berodde på inget hjälpte. Då upptäckte vi att han hade ont i sin nagel den hade blivit så lång att den hade vikt sig och så fort man petade där så skrek han ännu mera, ja det var hemskt väldigt hjärtskärande att höra sin lilla pojke skrika så.

Så till problemet på bb hade barnmorskorna sagt att man inte får klippa bort hans naglar utan man måste riva bort dom när han badat men det har Peter inte vågat göra så då har naglarna växt, hur ska vi göra nu, ska vi klippa dom iaf tror inte vi får bort dom annars???

Men till slut blev Herman tyst för en stund iaf när han låg i min famn och jag sjöng åt han men efter ett tag var han igång igen, då fick pappa peter ge mat och sen somnade han helt utmattad.

För övrigt Hermans morfar sköter om Herman så bra nu i början vågade han knappt lyfta han nu lyfter han honom med jämna melanrum, går på promenader och ger till och med mat till han. Det är kul att se!!

Men som jag sagt förrut längtar tills jag får ta hand om honom helt själv, bara jag och min älskling och våran lilla älskling.

Igår var en rätt okej dag inte allt för mycket undersökningar, bara ul på mitt hjärta, det kanske hade blivit något bättre, det pumpade bättre lite grand. Iaf bra att det inte blivit sämre. Nåja väntar fortfarande på ett nytt hjärta, ha det fint... kram kram!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej hej!

Jo vi tänker på dig här hemma varje dag och hoppas att du snart ska få nytt hjärta så du kan få komma hem. Förstår om det är jobbigt att inte kunna fara hem med sitt nyfödda barn men när du blir frisk så har du ju hela livet framför dig med Herman. Har sett han på bild på internet och han var ju hur söt som helst :) Jag har sökt ett program som heter "psykiatrisk omvårdnad", kom in som reserv nr 5 så hoppas att många hoppar av nu när skolan börjar. Jo Rio är jätte söt och jätte busig. Forstår om du saknar Cilla när det nu gått så lång tid, men du får ju tid med henne också när du nu blir frisk. Vi får hoppas på att dom har ett nytt hjärta år dig snart så du får komma hem. Kram camilla

2008-08-14 @ 14:19:37
Postat av: Helena

Okej. vad bra att du gillade det:) Vi tänker på dig varje dag och håller tummarna om att du ska få ett hjärta snart. Rio mår bara bra. Han är busig och hur söt som helst:P Kan tänka mig att du saknar henne. Tänk hur glad hon ska bli när ni kommer hem:) Har bilder på Rio på min pixbox om du vill se. Håller tummarna att allt går bra och att ni snart kommer hem:) Kram Helena

2008-08-14 @ 16:58:24
URL: http://helena89.blogg.se/
Postat av: Emma

Grattis till lille Herman! Tänker på dig och din familj! Hoppas du får ett nytt hjärta snart och får bli frisk och kry och komma hem! Kramar/ Emma Morin

2008-08-14 @ 21:42:48
URL: http://emmalottapialia.blogspot.com
Postat av: Marie

Grattis till lille Herman Hanna och Peter!



Hanna – du finns i mina tankar dagligen och kunde jag (vilket jag försöker med dagligen) skulle jag sända över stöd via telepati. Du finns i mina syskons tankar och i min frus. I min mors, i Olles och även mormors tankar om hon hade förstått.

Tusen kramar skickas här över till dig och dina nära. En riktig kram får du av mig snart! /Marie

2008-08-14 @ 22:09:41
Postat av: Lena

Ja, jag håller tummarna här borta för att du ska få ett nytt hjärta väldigt snart =)Med mig är det bra, förutom att jag precis börjat jobba igen efter semestern. Men man ska inte klaga över det, jag har ju ett jobb att gå till. Huset är nog färdigt förutom lite småplock. Ni får komma på besök så fort du känner dig frisk och stark nog, så får man träffa lilla Herman =)

2008-08-15 @ 07:59:38
URL: http://zpray.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej Hanna gumman!!

Va roligt att höra ifrån dig, jag har tänkt på dig en massa gånger sen vi fick höra vad som hänt. Gud så hemskt. Men som sagt, super kul att man hör ifrån dig nu :) Känns redan mycket bättre. Hoppas du får ett nytt hjärta snart! Och va söt lille Herman är, såg på webbisar då du hade fått :)

2008-08-15 @ 08:11:38
URL: http://wildbee.blogg.se/
Postat av: Henrik Gren

Hej,



Fick höra av Lena idag vad som hänt. Grattis till er båda för Herman, och hoppas du blir frisk och kry. Hör av dig när du har lust och tillgång till tel eller dyl.



Hälsa familjen,



kram / Henrik

2008-08-15 @ 08:14:02
Postat av: Elin

Hej gumman! Vad kul att du har fått en dator och att du orkar skriva här. Jag drömde om dig inatt, jag var och hälsade på dig på sjukhuset, men det var ett litet ruckel och jag skjutsade runt dig i en rullstol i snön, haha! Jag tänker på dig jämt och hoppas att operationen blir av snart så du får må bättre. Jag finns här för dig, det vet du! Ringer någon dag. Massa kramar till dig och familjen!!!

2008-08-15 @ 16:38:23
Postat av: Hanna

Nä, det kunde nog inte tro att du skulle göra heller. Tur att sjukdomen upptäcktes, o att du snart blir frisk igen :) Skönt att ha Herman, Peter o mamma o pappa där. Måste ju kännas jätte skönt o tryggt! :) Det går bara bra för mig, man börjar vara lite smått less, nu då magen är SÅ mycket i vägen, kan knappt andas då man böjer sig fram eller ligger på rygg osv, haha! Och svullnaderna om fötterna, får inte på mig foppa tofflorna, jag får ha vanliga sandaler som man spänner över foten istället :) Joo det var förvärkar, synd tycker jag. Jag vill att det ska sätta IGÅNG väldigt snart. Jag vill träffa våran bebis :) Man är ju såå nyfiken..



Jo, det var himla trist med min mamma, fast tur att hon mår bra nu. Nu får hon träna upp sin balans, hon är ju inte utan, men den är sämre. Och ena benet är lite smått ostyrligt ibland. Men hon har fått en super snygg rulator som hon får gå med ;) Hon gillar den inte, o säger att den ska hon träna bort så fort hon bara kan! Haha. Tack så mycket, jag hoppas också att förlossningen går bra!



Krammar i massor!

2008-08-15 @ 20:56:16
URL: http://wildbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0