Friskluft!!

Idag har jag till och med fått vara ute i friska luften, fick sitta på balkongen och äta lunch, det var härligt med frisk luft. Men fortfarande har jag ingen bra matlust, har till och men fått beställa in egen önskekost bara för att jag äter så dåligt. För första gången i hela mitt liv har jag ingen matlust under så lång tid alltså... det känns konstigt.
Nåja sen när mitt nya hjärta kommit blir det bättre efter ett tag iaf :)

Igår var en jobbig dag, mådde riktigt illa och fick inte behålla det jag åt, sen fick jag en spruta mot illamåendet och det kändes bara värre först men sen blev det bättre. Och jag var mitt gamla vanliga jag igen.

Herman har varit jätte snäll dom senaste dagarna, tror hans mage börjar bli bättre. Han är så go och glad, han ler i massor :) Sist han var på bvc här i gbg så vägde han 4500 så han går upp i vikt för fullt. Nu lär han ju ha gått upp mer eftersom det är en vecka sen nu.

Har satt in bilder på honom på min pixbox: www.Hannis83.pixbox.se

Här kommer lite smakprov men gå gärna och kolla på pixboxen oxå :)

 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej Hanna!!! Äntligen får man höra lita av hur ni har det. Och Grattis till Herman om ni inte fått mina sms, vilken söt krabat ni lyckats få till :D

Hoppas nu att du snart blir frisk hanna o ni får komma hem till vardagen igen!

Föresten kan man skicka paket till er där nere?



Tänker på er!!!

Kramar

2008-08-16 @ 17:57:56
URL: http://emzoo.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh va söt han är! :)

2008-08-16 @ 22:57:14
URL: http://wildbee.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej hej gumman! vad skönt att höra att du mår bättre, o att du fått en dator :) snart kommer jag & thomas ner till göteborg, ska bli så kul att få träffa er. Herman är verkligen jätte söt! många kramar/ från oss.

2008-08-17 @ 10:54:39
Postat av: Lena

Vad söt han är, er son. Man ser vilka som är hans föräldrar ;)

2008-08-17 @ 10:55:33
URL: http://zpray.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad söt han är =)

2008-08-17 @ 18:59:22
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Tessah

Men pluttesnutt va söt han är ! Och mycket hår :)



Vet du alls hur länge innan du får nytt hjärta?

Tänker på dej varje dag gumman.



Hoppas du haft en mysig helg med familjen trots omständigheterna.



Kraaam!

2008-08-18 @ 09:59:47
URL: http://tessah.blogg.se/
Postat av: Emilia

Ja vi får hålla tummarna för att de dyker upp ett snart!! Vet man alls när de kan dyka upp eller kan de komma när som helst?Hur stor är eran grabb nu?



Åhh va bra att jag fick en adress :D



Allt bra me mig, har jobbat 9 dar isträck så idag är ja ledig så skönt!!



Tänker på dig hanna!!

Kram kram

2008-08-18 @ 11:05:35
URL: http://emzoo.blogg.se/
Postat av: Janita

Grattis till lill killen,guuuud så söt han e blir ju sugen på en till själv oxå:) Vi tänker på dig och hoppas att du blir frisk snart.Kram

2008-08-18 @ 11:30:16
Postat av: Marie

Åh vilken söt liten Herman! Han liknar er alla fyra Kjell, Eini, Peter och Hanna :) Kram till er alla

2008-08-18 @ 21:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0