Första biopsin avklarad!!

Ett steg närmare hemmet är vi nu :) idag har jag gjort första biopsin på mitt nya hjärta, dom går då in genom venen i utsidan på halsen med en slags tång och plockar små bitar från mitt hjärta. Detta gör dom för att kolla att allt är bra och att det inte blivit någon avstötning, sex sådana biopsier ska göras innan jag får åka hem och nu har jag redan gjort en och biopsierna görs en gång i veckan så det är inte långt kvar nu. Nu hoppas vi att resultatet från biopsien idag ser toppen ut, vi får svaret ikväll så skriver imorgon hur det gick.

Har gjort en biopsi med mitt gamla hjärta och det var inte kul, det gjorde så ont, idag gjorde det inte alls ont det var ju inte skönt för jag kände extraslag på hjärtat och det är inte härligt men doktorerna säger att det ska vara så, så jag litar på dom och att det absolut är inget farligt, man känner ju bara extraslagen när dom hittat rätt och tar en bit från hjärtat så det är ju snabbt över.

Idag har jag duschat helt själv igen, jag klarar det mesta helt själv nu. Nu väntar jag bara på att kunna börja lyfta min son, men det får jag inte göra förrän om fem veckor. Men tiden går fort. Jag får ju sitta ner och hålla i han, så jag har nyss suttit och matat min lille guldklimp, han somnade i min famn och jag kände mig sååå stolt och det är sååå härligt när jag orkar mera nu. Ta hand om honom och mysa med honom. Han är såååå fin!!!

Promenerar för fullt i korridoren och går omkring på mitt rum, ligger inte alls lika mycket i säng nu som förrut och det är skönt för det är tråkigt att vara sängliggande. Kolla in min pixbox: www.Hannis83.pixbox.se har satt in nya bilder på Herman. Ha det bäst, nu ska jag kämpa vidare, tack för alla kommentarer, kul att se att så många läser min blogg. Kram kram/Hanna.


Kommentarer
Postat av: Malin & Milla

Va skönt att höra att det går så bra för dig! Och din familj där nere! Krypa på dig!

2008-08-28 @ 18:13:41
URL: http://yeahyeahmalin.blogg.se/
Postat av: Jenny, Robert. Alva och Milton

Vilken kämpe du är Hanna. Jätte fina bilder det var på er, men jag måste erkänna att Herman är pappa upp i dagen=)

Hoppas vi ses snart. kramar från byn....

2008-08-28 @ 22:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0