Egna kläder!!

Idag har jag duschat helt själv för första gången på sju veckor, känns helt underbart att klara av sådana saker helt själv. Jag går själv till toaletten nu, tar mig upp från sängen helt själv och försöker klara det mesta helt själv. Nu väntar jag bara på att mitt sår ska läka och att jag ska bli starkare i armarna så jag kan lyfta min lille Herman.
Men jag brukar iaf hålla i min guldklimp när jag sitter ner och även mata han... han är ju sååå underbar!!

Har även tagit på mig egna kläder idag så jag känner mig riktigt fräsch, känns skönt att få ha lite andra kläder än sjukhuskläder... är ju ganska trist i längden.

Idag ska vi beställa kina mat hit jag, mamma och Peter det ska bli riktigt gott min matlust har börjat komma tillbaka och det känns toppen. Nu hoppas vi bara på att allt ska fortsätta gå lika bra och att vi slipper några bakslag. Men jag tror det kommer gå bra, känner mig väldigt positiv nu. Men dåliga dagar kan man ju ha det kan man ju i vanliga fall oxå så det är ju inget ovanligt.

Ha det fint, nu ska jag vila mig... kram kram.

Kommentarer
Postat av: Lina

Å vad jag blir glad av att höra att allt går bättre för dig Hannis.Du har funnits massor i mina tankar, och jag hoppas av hela mitt hjärta att de ska fortskätta gå bra för dig!var och spanade på Herman, gud va söt, som ett litet troll=)

Nå men du får ha det så bra, och krya på dig nu.

Massor av kramar/Lina

2008-08-26 @ 15:24:43
Postat av: Johan

Jätte skönt och höra att det känns och går bättre för dig Hanna!

Vi har tänkt mkt på dig...

Snart får du packa väskorna så ska vi komma till Pajala hälsa på er och träffa lille Herman.

//Robin Freddie Johan Tanya

2008-08-26 @ 19:47:27
Postat av: Hanna

Hej Hanna!

Vad roligt att det går så bra för dig :) Hoppas du får komma hem snart! Ville bara berätta att den 22 Augusti kl 20:35 föddes våran lilla Wilma. Och hon är SÅ söt! :) Kram kram

2008-08-26 @ 20:57:43
URL: http://wildbee.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej Hanna!

Grattis till den lyckade operationen, och grattis till Herman...han är jättefin...väldigt lik Peter. Mycket hår har han också. Du kämpar bra, kram Johanna, Richard, Elin, Oscar och Jonatan

2008-08-26 @ 20:58:06
Postat av: Tessah

va roligt och höra att det går bra :)

kan förstå det känns härligt kunna sätta på sig sina egna kläder, sjukhus kläder är ju inte spec bekväma alltid :P Och man hinner bli less dom:)



vet du när du kommer få komma hemmåt?



ha jätte gött kram till hela familjen

2008-08-26 @ 21:48:55
URL: http://tessah.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jo hon är så himla söt :) Tycker du hon är lik Jonas? Min syster tyckte också det. Får bli ändring på det då hon blir lite större tycker jag ;) Haha. Jo vi träffade din pappa idag en snabbis, va skönt att det bara går bättre o bättre! Fortsätt så, så ska du nog se att du är hemma fortare än du anar :) Kramar

2008-08-27 @ 17:01:50
URL: http://wildbee.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej Hanna.

Ville bara säga att jag läst din blogg ibland då och då, då du var gravid.. Grattis till pojken. Blev så gripen av din historia och vill bara säga att du kämpar på bra och det är kul att höra att det har gått så bra nu. Hoppas det fortsätter så!



2008-08-27 @ 19:07:07
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej Hanna, Herman och Peter. Känns så roligt att läsa att det har gått så bra för dig Hanna med hjärttransplantationen. Jag blev så rädd då jag hörde hur allvarligt det var och att du skulle ner till göteborg. Nu kan vi alla andas ut lite framför allt du och hela din familj. Som du skriver så är det bara att blicka frammåt och hålla tummarna för framtiden. Nu är det träning som gäller till hög nivå för att återfå krafterna till 110% följ sjukgymnasternas program bara då du inte tar i för myckt om du blir ivrig =)



Fortsatt lycka till och hjärte-kram Från (sjuksköterskan) Sofia i Umeå

2008-08-27 @ 22:45:47
Postat av: Lisa

hej gumman! Vad synd att vi inte kunde hälsa på er mer, när vi ändå var i gtb. Men du verkar bara bli bättre o bättre så snart får ni komma hem :) då hinner vi ses mycket. vi får höras nån dag här, kämpa på! många kramar.

2008-08-28 @ 08:47:57
Postat av: Tessah

Du är utmanad i min blogg :)



Kram kram!

2008-08-28 @ 09:26:10
URL: http://tessah.blogg.se/
Postat av: Laestadiusvägen

Hej! Nu har vi hittat till din blogg...vad roligt att se att du blir piggare. Våra tankar har varit hos dig många gånger, hoppas att du har det bra. Ta hand om dig och Herman. Många kramar från oss alla på jobbet.

2008-08-28 @ 12:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0