Vecka 25!!

Nu har jag gått in i vecka 25... tänk snart är man redan i vecka 30 herregud detta går ju framåt det känns som att tiden bara rinner iväg det går så himla fort :) Men det är kul!!!
Idag är det jobb som gäller från 15-21 sen jobbar jag hela helgen, lördagen från 8-20 och söndagen från 11-21 herregud hur ska man orka men bra att det ungefär är bara tre helger kvar att jobba sen slutar jag förhoppningsvis jobba inom det närmaste året.

Känner mig lite bättre nu, känner mig inte alls lika förkyld, men har börjat känna lite kring bihålorna igen hoppas att jag inte får bihåleinflammation en gång till, nåja det kanske bara är för att jag är såå täppt i näsan. Men känner mig iaf piggare än tidigare i veckan, nog för att jag är trött det är jag ju hela tiden ha ha ha... men det får man ta ;)

Bebisen mår då bra, gud vad den sparkar och rör sig mycket där inne i magen det är sååå härligt att känna och jag vet jag har skrivit det förut men kan inte hjälpa att skriva det igen för jag blir sååå lycklig när jag känner den lilla i magen, ska bli sååå spännande att få träffa han/hon sedan... längtar sååå oerhört mycket.

Nä nu ska jag gå och vara social med min älskling, sen ska vi iväg och handla och sedan blir det att laga nå lunch... ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Okej :) Ja det återstår ju att se sen vad som kikar fram. Spännande! Jag vet faktiskt inte, väldigt många tror jag får en pojke. Tror ingen har sagt att vi kommer få en flicka, inte ännu iaf. Så vi får väl se ;) Kram

2008-04-04 @ 09:50:27
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Hanna

Ja men exakt! Man får inte annat än att vänta o se ;) Kram

2008-04-04 @ 13:18:57
URL: http://wildbee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0