Vårväder!!!

Idag är det ju riktigt vårväder, hääärligt, solen skiner som bara den ute och det känns som att sommaren kanske inte är sååå långt borta bara all denna snö smälte bort så vore det ännu bättre nåja det är ju än bara april så det hinner väl smälta bort *hoppas* :)

Idag har jag och Cilla varit ute på promenad sedan har jag städat här hemma dammtorkat och diskat och nu dammsuger Peter härligt att man slapp göra det känner att ryggen börjar värka när jag varit igång så mycket, nåja ska ta det lugnt nu fram tills vi ska äta middag. Sen kanske det blir en liten prommis med Cilla igen hon älskar ju att vara ute i detta väder och vem gör inte det.

Annars så känner jag mig bättre idag förutom att jag är trött som jag alltid är men det värker inte lika mycket i bihålorna nu dom där tabletterna kanske hjälper, hoppas för då orkar jag ju verkligen jobba till helgen men det tror jag då att jag gör... så bra som jag känner mig nu. Nåja ska läsa från min bok och sedan blir det inte så mycket mer idag, en lugn dag :)

Imorgon är jag ledig igen, härligt då är Peter oxå ledig så om det är fint väder ska vi passa på att vara ute i massor med Cilla, skulle vara sååå mysigt... hoppas på sol imorgon med.

Igår Desperate housewifes vad mer kan man säga än att det är sååå himla bra, kul att det har börjat igen... skoj skoj.... den serien slutar man aldrig förvånas över vad som helst kan hända ha ha ha näst intill :)
Ser fram emot nästa Tisdag, nåja nu ska jag gå och ta det lugnt i soffan med min bok, ha det fint... kram kram.

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad bra:) För mig går det bara bra. Nästan klar med mitt projektarbete och så har vi praktik snart. Jo det ska bli roligt med studenten:) Jag har inga planer till hösten. Ska inte gå någon skola då för vet inte vad jag vill bli ännu så:P jag ska i alla fall vara och jobba på konsum i sangis i sommar:)

2008-04-17 @ 10:28:47
Postat av: Tessah

hejsan hoppas allt bra med dej :) o det ser de ju ut och vara och magen den växer:P

amelie fick en liten tös i morsse. :)

kram

2008-04-17 @ 22:32:46
URL: http://www.tessah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0