Vårkänslor!!!

Det är så härligt med vår, man blir glad i hela kroppen spelar ingen roll om man är trött och har ont i fötterna osv man är ändå piggare på något sätt av att bara solen skiner det är såååå härligt!!!

Idag när jag och Cilla varit ute på en promenad satte vi oss på balkongen och det var himla varmt, termometern visade 32+ ha ha ha kan det verkligen stämma??? ja man kan ju undra om det var något fel på den fast solen låg ju på den och det är verkligen lä på våran balkong så jag satt i linne det var sååå härligt... märkte att jag skulle nog ha blivit lite röd om jag inte hade smort in mig med sollotion men dock bara nummer 8 tänkte att det får väl ändå räcka ha ha ha... men det var sååå härligt, jag riktigt njöt!!!

Sen har jag lagat mat kalops och potatis och det blev riktigt gott... mums.... nu har Peter gått och jobbat igen så jag ska ta och lägga mig i badkaret och vila ut ett tag, sedan när Peter slutat jobba ska vi gå ut med Cilla och hämta min cykel från Peters systers garage... så kan jag cykla imorgon till jobbet... jobbar från 15-21 imorgon, nåja det ska nog gå fint... skönt att slippa gå till jobbet iaf, härligt när man kan börja cykla.

Sen blir det lugnt resten av kvällen kan tänka mig att jag kommer att slockna redan vid åtta ha ha ha har ju stigit upp så tidigt idag och inte ens vilat under dagen som jag alltid annars brukar göra.
Imorgon ska vi till bm igen, är så kul att lyssna på hjärtljudet... få höra sin lilla bebis i magen... sååå mysigt. Ååh vad jag längtar till sommaren :) Nåja nu ska jag gå och bada badkar, ha det fint.. kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0