Solen skiner!!

Vilket härligt väder det är idag, hoppas det håller i sig så här så kanske det blir vår nu... hoppas hoppas är så less på denna snö önskar att den försvann fort nu :) Men idag ser det lovande ut.
Idag är jag ledig, hääärligt och det är jag resten av veckan så skönt, men kunde inte sova längre fast jag ville nåja får kanske ta en tupplur på dagen har svårt att sova länge på morgonen men beror kanske på att jag somnar så tidigt på kvällen... :)

Idag ska vi åka till Luleå stannar där tills imorgon eftermiddag, lär bli att springa lite på stan kolla lite på babysaker osv ;) så roligt!!! Ska även träffa Lisa det ska bli riktigt skoj för nu är det länge sedan vi sågs minns knappt kanske var det i februari nån gång ja det känns som en evighet iaf så det ska bli skoj :)

Vi åker först när Peter slutat jobba och det blir efter fem nån gång, så resten av dagen ska jag och Cilla bara mysa här hemma, ta en promenad i det fina vädret och slöa framför tvn... skööönt :)
Till helgen är jag och Peter lediga, vi hoppas på att det blir fint väder så vi kan vara ute i massor och kanske fara och grilla korv någonstans osv... skulle vara så mysigt!!

Imorgon när vi kommer hem blir det väl att hämta Cilla från Eva och Bengt och mysa framför tvn med godis som alltid på helgerna :) Nä nu ska jag gå och äta nå frukost bebisen skriker efter mat ha ha ha nä det är väl mer min mage som gör det ;) ha det fint, kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0