På jobbet!!!

Nu är man på jobbet på igen, sitter och fördriver tiden har nyss städat klart här så nu är det bara invänta kvällspersonalen som kommer kl 12. Boendena är på dagcenter idag allihopa så är väldigt tyst här nu... men det funkar det med då får man fördriva tiden vid datorn eller nåt :)

Igår var jag ledig, det var sååå härligt och för en gångs skull var Peter ledig samtidigt som mig, så vi hade en riktigt mys dag, låg hemma i soffan och kollade film och tog två promenader med Cilla en på dagen och en på kvällen och solen tittade fram det var sååå härligt. Riktigt mysigt och Cilla fick motion :)

Ja med mig är allt fint bara väldigt trött för jämnan men sådant får man ta.... Bebisen mår bra den sparkar och boxas i massor och nu ser man till och med på magen när den sparkar eller boxas med armarna det som hoppar till på magen... och så härligt det är, det är en riktig vilding där inne ;) Ja vi längtar så oerhört mycket till Juli men tiden verkar gå fort... den springer ju bara fram snart är det maj oxå ha ha ha nästan iaf :)

Idag slutar jag jobbet 12:30 då ska vi iväg och handla lite mat sen blir det lugnt resten av dagen... händer inte så mycket mer tror jag, lägger mig och sover i tid ska ju upp och jobba kl 7 imorgon med men sedan är jag ledig resten av veckan, häääärligt!!!

På torsdag åker vi till Luleå vi ska sova hos Hasse och Peter ska på en föreläsning på Fredagen och jag ska springa på stan och träffa Lisa, ska bli sååå kul. Sen åker vi hem på Fredag eftermiddag måste ju hem till Cilla hon ska vara hos Eva och Bengt. Vi kan inte vara borta från henne hur länge som helst ;) Nåja nu ska jag gå och äta lunch här... sen blir det att jobba vidare, ha det fint... kram kram.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Joo tycker också tjejnamn är lättare, där har vi flera förslag! :) Åh va mysigt det måste vara att kunna se det :) okej, då kanske mitt också avtar sen så småningom, om några veckor.. Hoppas hoppas!! :) Iaf värken, eftersom jag tror det är nerverna som kommer i kläm, det trodde BM också.. Nää, vi har inte badkar, men bara av en dusch brukar det avta, så det är skönt :) Kram kram

2008-04-08 @ 11:20:53
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Hanna

Jo den växer ju en hel del nu.. Är ju i v 21 så :) Idag ska vi på kalas, till min kusin. Han bor i huset bredvid oss, så vi har inte så långt ;) Annars händer det inte så mycket, mest kalas är det. Vi har 7 kalas i April totalt. Imorgon har vi också ett kalas, o sen på Söndag! Nästa gång det är Barnmorskebesök är den 6 Maj :) Kram kram

2008-04-08 @ 15:50:13
URL: http://wildbee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0