Känner mig sliten..

Mår inte alls nå bra nu, är sååå trött hela tiden, kallsvettas som bara den och har fortfarande ont i halsen och täppt i näsan kan inte denna förkylning ge med sig nu... känt så här över en vecka nu... verkar ingenting som hjälper och det verkar varken bli bättre eller värre har ju inte nå hög feber om jag ens har feber så någon större infektion kan det ju inte vara men det är ju inte kul att gå omkring och må smått dåligt hela tiden då blir jag hellre jätte sjuk och sen frisk igen om ni förstår hur jag menar.... kan inte denna förkylning bara bryta ut nu eller släppa blir så less.

Nåja är ledig idag så ska passa på att vila hela dagen, ta en promenad med Cilla i det fina vädret och bara ta det lugnt, sååå härligt... sen jobbar jag tors till söndag hur ska man orka när man mår så här... nåja man måste ju orka bara se till att göra det... :) Det kanske går över förhoppningsvis.

Igår jobbade jag och även i Måndags, så hann inte med så mycket mer... Idag kanske vi får besök av Jenny och Johan om dom vågar sig hit eftersom både jag och Peter är förkylda så får man se om dom vågar komma kan ju hända att dom blir smittade då.

Har försökt ta mig in på denna blogg ett väldigt bra tag nu, men det gick inte eftersom dom höll på att ändra här på bloggen men nu tog jag mig in igen... skööönt, men har väl inte så jätte mycket att berätta för tillfället. Bebisen i magen mår iaf bra, känner hur den buffar med armarna och sparkar med benen dagligen nu... det är så härligt och en väldigt livlig liten där inne men det är sååå mysigt. Ibland kan jag inte ens sova för den sparkar så mycket ha ha ha men det är såå mysigt. Till slut blir ju den oxå trött och somnar... ja man längtar så mycket till det blir Juli.... men först längtar jag till Maj för då slutar jag jobba förhoppningsvis, ska bli härligt få gå hemma och ta det lugnt och invänta den stora dagen :) Sen i maj ska vi även till Ikea och handla spjälsängen färdigt och allt annat som behövs... vi ska även köpa en tvättmaskin kul kul, skönt med egen tvättmaskin man känner att man behöver det nu när man får en liten som skitar ner kläderna väldigt fort  :)
Ja nu ska jag gå och vila, ha det fint... kram kram.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Trist med förkylning. Hoppas den ger med sig snart! Kram

2008-04-02 @ 20:52:15
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Hanna

Hoppas den är borta snart då :) Åh va häftigt! Va tror du att ni får för kön? Kram

2008-04-03 @ 20:53:16
URL: http://wildbee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0