Huvudvärk och förkyld igen!!

Jaha idag ligger jag hemma med huvudvärk och förkylning igen, skulle ha jobbat idag men mår inte alls nå bra känner mig yr och illamående oxå så blev till att sjukanmäla mig hoppas det är bättre till imorgon varför mår man så här varför bryter inte förkylningen ut och så blir jag jätte sjuk så jag sedan får vara frisk?? Jobbigt att behöva må halvtaskigt hela tiden... är sååå täppt i näsan så säkert därför som jag har sådan huvudvärk.

Började känna mig lite smått hängig igår så gick och la mig redan efter åtta somnade typ på en gång var sååå trött, ja det kanske är därför jag har huvudvärk idag ha ha ha sovit för mycket eller? Ja man får se hur man mår imorgon kanske det är bättre... då blir det att jobba i sådana fall. Men inte konstigt om man blir riktigt förkyld nu eftersom dom på jobbet varit det hela förra veckan.

Har tagit en bild på magen igår, vecka 26 (25+3)

Visst växer den???
tycker då jag iaf man känner då det, ha ha ha.... börjar bli jobbigt att vända sig i sängen osv men det är helt klart värt det, sedan har jag börjat få sååå ont i fötterna dom sväller som bara den så värker i massor i dom men men som sagt det är värt det :) Men iaf så har jag fått havandeskapspenningen beviljad den 24 maj slutar jag jobba men slutar redan den 12 maj med lite semester skööönt alltså inte alls så länge kvar att jobba det ska väl gå bra!!!

I Lördags var vi och hämtade ut babygymet och babysittern från Ica som vi lagt bud på tradera och dom var jätte fina, riktigt nöjd längtar tills våran bebis får ligga där i ;) Igår kom Jenny och Johan med lite babygrejjer oxå lite leksaker och filtar och handukar sådant som behövs, dom lämnade även liggdelen till vagnen resten av vagnen tar vi senare eftersom dom använder den ännu ibland, vi fick även en badbalja så bra då slipper vi köpa en sådan nu är det inte så mycket kvar att köpa bara dom största sakerna i princip :)
Nåja nu ska jag gå och vila framför tvn är sååå trött, ha det fint.. kram kram.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Joo den växer, ser man ;)

2008-04-14 @ 11:08:32
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Helena

Oj nu är det inte länge kvar:) längtar du ?

2008-04-14 @ 13:50:44
Postat av: Hanna

Jo min har också växt :) Haha jaa, jag fick mig väl 5 timmars sömn iaf. Då jag hade tömt spy hinken 3 gånger, plus att det hann komma i sängen också.. HAHA! Du skulle ha sparkat tillbaka ;) Kram

2008-04-14 @ 14:17:43
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Ida Sandin

Hej!
100 dagar kvar för dej till bf!Det förtjänar lite firande - hurra! hurra! hurra!

Kramar,
Ida

2008-04-14 @ 16:43:22
Postat av: Ida Sandin

Hej!
100 dagar kvar för dej till bf!Det förtjänar lite firande - hurra! hurra! hurra!

Kramar,
Ida

2008-04-14 @ 16:44:03
Postat av: Hanna

Haha joo, jag fick tömma den. Men gör hellre det än att vakna o det luktar fan i lägenheten på grund av innehållet som finns i hinken :D Joo allt rä bara bra med mig. Hur är det med dig? :) Kram

2008-04-14 @ 21:09:18
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Hanna

Äsch då, du verkar aldrig slippa den där förkylningen, ett tag, o sen kommer den tillbaka. Jag är också täpp i näsan ibland, men man kan ju bli det :) Joo jag läste det, gud va skönt! :) Kram

2008-04-14 @ 21:24:20
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Hanna

Jaa exakt.. Joo det gör ju det, så det är väl bara ta lite nässpray ibland så försvinner det ju :) Jag hatar o vara täpp i näsan, speciellt då jag ska äta o sova. Det värsta jag vet! :P Usch! Kram

2008-04-14 @ 21:38:28
URL: http://wildbee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0