Borta bra men hemma bäst!!

Nu är vi hemma igen från våran lilla tripp till Luleå det var så kul att komma iväg och träffa Hasse och Lisa och Thomas. Men det är som sagt alltid skönt att komma hem igen. Vi kom till Luleå vid åtta tiden på torsdagkväll då var inte Hasse hemma så vi for till Lisa och Thomas och hälsade på och sedan när Hasse kom hem for vi dit, kollade tv och somnade nog vid halv tolv rekord för mig ha ha ha :) nästan iaf ;)

Nåja igår så for Peter iväg på sin föreläsning vid nio tiden, jag stannade kvar hos Hasse tills jag och Lisa drog in mot stan, vi kollade mycket på babykläder och det är sååå kul, köpte faktiskt lite grand men endel i storlek 62 eftersom jag har så mycket i 56 kommer väl inte hinna använda allt men det är sååå kul ;) Köpte även en t-shirt till mig och badskum från affären lush älskade den affären fast det luktade väldigt starkt där inne med alla tvålar och allt badskum ha ha ha :) Men nu blir det att bada badkar.
Köpte även lite underlakan till bebisen spjälsäng och till vagnen även lite plastad frote sådant behöver man ju säkert en hel del!!! Ja sen köpte godis som jag alltid gör när jag är i Luleå eller Haparanda för dom har mycket godare plockgodis än vad som finns här i Pajala mer att välja på ;)

Vi kom hem igår vid sju tiden, Cilla blev överlycklig att träffa oss igen det var så kul. Sedan blev det inte så mycket mer resten av kvällen åt kvällsmat och jag la mig redan vid halv elva var helt slut. Ja igår har våran babysitter och vårat babygym kommit så idag ska vi och hämta ut dom från Ica, vad spännande vi lade bud på dom från Tradera och fick dom, sååå kul. Längtar till bebisen kommer men det dröjer ju än ett tag men tiden går ju fort som sagt ;)
Nu ska jag äta frukost ha det fint, kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0