Barnmorskebesök!!

Idag har vi vait hos barnmorskan, hon mätte min mage och den låg på 25,6 och det var helt normalt så det kändes ju skönt... då verkar bebisen växa som den ska, sååå kul ;) Hoppas det fortsätter lika bra!!
Hjärtslaget låg mellan 150-160 mest kring 155 alltså den levde om som bara den sparkade och boxades i massor med både armar och ben så säkert därför hjärtljudet var så högt :)

Mitt blodvärde hade gått ner lite säkert därför jag känt mig yr på senaste tiden men äter ju järntabletter och skulle fortsätta med det så det kanske blir bättre... eller iaf inte sämre, mitt blodtryck var iaf bra så det är ju skönt!! Och bebisen verkade må hur bra som helst där inne i magen sååå härligt, den sparkar i massor nu och hela magen guppar sååå mysigt ;)

Annars så har jag varit hemma från jobbet idag är himla trött och hängig, fortfarande huvudvärk men beror säkert på att jag är täppt i näsan har börjat göra ont i bihålorna igen... nåja har ju tabletter mot det som jag får äta även när jag är gravid så ska nog ta sådana så hjälper det nog. Imorgon och på torsdag är jag ledig... hääärligt sen blir det jobb resten av helgen fred, lör och sön... jobbigt men till dess borde man väl vara piggare!!! Sen jobbar jag bara mån och tis nästa vecka och sedan ska vi åka till Sangis... ska bli roligt vara ute i massor och köra skoter om vädret tillåter :)

Ikväll ska jag kolla desperate housewifes såklart :) vad skoj att det börjar igen, ska bli sååå roligt att se vad dom hittar på nu :) sen blir det nog inte så mycket mer blir väl en tidig kväll som det ofta brukar bli, man är ju inte speciellt kvällspigg av sig :) Nåja det är skönt att sova, ska läsa lite från min bok som jag läser nu den är sååå bra är helt frälst vid Marian Keyes böcker och nu läser jag Är det någon där? den är jätte bra och man kan inte sluta när man väl börjat läsa från den som alla hennes böcker är och man känner igen sig i dom det är ju det som är det bra med dom :)
Ja nu ska jag gå och läsa lite och sedan blir det Desperate housewifes!!! Ha det fint, kram kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0