Hösten är underbar!!!

Nu är det höst, jag älskar hösten... när det börjar bli lite kallare, solen skiner ändå men man måste klä sig lite mera och löven blir gula det är sååå fint. Sen är hösten bra för då kan man sitta inne med gott samvete och dricka te och tända ljus, en massa bra serier börjar till exempel idol... mitt favoritprogram sitter bänkad framför tvn varje kväll kl 20:00 ha ha ha det är höst det ;)

Sen är hösten rolig för det är en massa födelsedagar att fira både i min släkt och i Peters släkt dom flesta fyller år mellan sep-okt då får man fika en massa och äta goda tårtor. Hösten är även rolig för att det var på hösten jag och Peter träffades den 30 sep så då blir det att fira två år för oss... tänk vad tiden går fort redan två år... känns som att det var nyss vi träffades... men tiden går fort när man har roligt!!

Tänk vad mycket som har hänt sen vi träffades, när vi träffades den 30 sep 2005 så bodde jag i Luleå tillsammans med Lisa i en studentlägenhet på porsön sen i maj 2006 flyttade jag till Pajala till min Peter började läsa på distans hösten 2006, förlovade mig med Peter hösten 2006 fick fast tjänst eller tills vidare tjänst som personlig assistent 50% i april 2007. Tänk vad tiden går och vad mycket som händer under bara några år.  Ja jag är iaf glad att jag träffat min älskling, vad skulle jag göra utan han?!

Nåja nu ska jag gå och äta frukost, har nyss varit ute på en morgonpromenad och känt på den sköna höstluften :) nåja sen ska jag städa... ha det fint... kram kram...

Kommentarer
Postat av: ebba

Vad är en bra frukost? :)

2007-09-11 @ 11:30:22
URL: http://www.omebba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0