En lyckad helg!!

Ja i helgen har jag haft det jäääätte bra, förrutom lite ångest vilket man alltid får när man dricker lite alkohol. Nåja men nu ska jag hålla mig nykter länge fram över... jag tror det är bäst så... man har ju bara kul för stunden och man kan ha lika kul ändå utan alkohol ;) Nåja som ni kanske förstår så var jag och Peter ut i helgen i Fredags. Vi hade inte tänkt gå men eftersom vi firade två år så drack vi lite vin och blev lite smått påverkade och jag kände mig inte alls nå ledsen tänkte att jag kanske skulle börja göra det efter att ha druckit lite med tanke på allt som hänt. Men nä tror det var bra för mig, tror jag behövde en utekväll med min älskling. Nåja vi for då till krogen och det blev riktigt lyckat. Emilia och hennes kompisar kom förbi en sväng innan krogen så det var jääätte skoj. Men dagen efter var ju lite värre man var ganska trött och väldigt illamående ha ha ha jag blir jääätte bakis nu för tiden, nu var det en mån sen jag drack och då drack jag inte alls nå mycket typ två vinglas eller nåt... annars är det 17 juli som jag senast varit lite mer påverkad och kanske beror på det då, att det är därför man blir bakis, ha ha ha man börjar bli gammal ;)

    

Ja men det var iaf kul att träffa en massa folk, men nu blir det lugnt i fortsättningen... orkar inte med denna ångest i fortsättningen. Men förstår inte varför man ska ha ångest jag hade ju en kul kväll och jag tycker även att jag förtjänade en utekväll. Med tanke på allt som hänt!! Nåja imorgon ska jag till gynekologen för att kolla så att allt är okej med mig, så det inte är något fel på mig, tänk om jag har för lite hormoner så jag måste äta hormontabletter för att kunna få en graviditet som varar ända tills bebisen kommer ut. Nåja man får hoppas att det bara varit en tillfällighet och att allt är okej.

Igår kom mamma och pappa hit, så vi var hemma med dom hela kvällen åt jätte god mat och löste korsord... det var riktigt mysigt. under dagen var vi på sightseeing i pajala kommun,  ha ha ha dom fick se det mesta. Dom tyckte det var jätte kul för dom har ju inte sett så mycket annat än våran lägenhet och busstation ;) Idag hade dom bråttom hem som vanligt. Solen sken så jag och Peter tog en promenad och sedan for vi hem och duscha och sedan tog vi våra cyklar och for till jenny och Johan dom är nästan helt klara i deras kök nu, gud sååå fint det blir. Längtar tills man oxå får ett eget hus och få göra precis som man vill ha det sin egen stil ;) Nåja nu ska jag gå och kolla och så kom polly på trean.... men ni får ha det så bra... kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0