Det behövdes....

Alltså vilken toppenkväll jag hade det i Fredags, tack elin för en super rolig kväll på sangispuben och självklart alla ni andra som kom med dit ;) och alla andra som var där :) Ja jag kan säga att från halv ett till typ halv tre dansade vi nästan konstant tog en paus med toalettbesök ibland men annars var det dansgolvet som gällde... gud vad skoj det var :) Ja jag tog det lugnt men min kropp ville något annat, herregud jag drack två glas vin och en cider på hela kvällen då menar jag mellan 19:00-02.30 och jag kände mig lite småfull inte full men salongsberusad och jag ville inte dricka mer, kände inte för det... tyckte då att det räckte med det jag fick i mig kul hade jag iaf, hade ju tänkt ta det lugnt men trodde då inte att jag skulle känna av det där lilla men sist jag drack alkohol var ju den 17 juli så det kanske berodde på det... nåja jag vet då inte vad det beror på för jag brukar inte vara lättpåverkad men var iaf skoj, jag tror verkligen att jag behövde en kul utekväll med mina vänner och min älskling men han gick hem redan halv ett... nåja mamma och pappa var ju fortfarande vakna när han kom hem så han hade suttit uppe med dom och deras vänner han gillar ju ändå inte att dansa så han hade nog lika roligt där.

På lördagen så skulle jag och barnen ut och plocka blåbär men vädret ville något annat, jaha då var det regn igen, nåja jag och peter åkte till mormor i Haparanda istället och hälsade på, hon har ju tjatat så länge på att vi ska komma så det var ju dags nu... kan säga att hon pratade nästan inte om något annat än att hon tyckte att jag och Peter ska skaffa barn... hi hi hi hon är bara så härligt... visst vill vi ha barn men det är ju inte så att man kan beställa en bebis, det blir om det blir så det är bara vänta och försöka och hoppas :) ja jag mår iaf bättre nu efter missfallet men innerst inne känns det som att jag inte kan bli riktigt glad igen förrän jag blir gravid igen, visst är jag glad men jag menar glad på ett annat sätt, ja det är svårt att förklara men ni kanske förstår hur jag menar!!

Sen på Lördagkväll åt vi en jätte god lasagne hos mamma och pappa och badade badtunna och bastu och efteråt grillade vi i grillstugan lika mysigt som vanligt när man är hos mamma och pappa.... vi har iaf haft en riktigt härlig helg en helg som verkligen vi båda två behövde... Sen på söndag morgon steg vi upp och åt frukost och drog iväg mot pajala... jag körde ända till övertorneå sedan tog peter över... då hade han piggnat till :) Sen när vi kom hem började vi såklart att skruva ihop alla möbler och så fint det blir riktigt snyggt... älskar ikea ;) Det blev pizza från bykrogen och film på kvällen... det var så mysigt... det är alltid mysigt att komma hem när man varit borta ett tag... nåja idag har jag jobbat, redan helt slut och jag är inte ledig förrän om en vecka jobbar konstant nu hela veckan plus helgen... tungt... nåja endel dagar är korta... tur det... ja ja nu ska jag gå och slänga mig framför tvn är sååå trött... nåja ha det fint... kram kram... 

Kommentarer
Postat av: E

Tack själv =) Det var kul =) Meen störande med minnesluckor ;) Haha vi är så j*vla smidiga! ;) Jag kanske ringer på lördag när jag har trist i bilen på väg till hufvudstaden =) Näst sista dagen på jobbet nu, känns skumt!! Ha det bäst! Kraaam

2007-09-06 @ 08:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0