Vassikkavuoma helgen!!!

En hel toppen helg har vi haft...I fredags åkte vi till vassikkavuoma för er som inte vet så ligger det inte så långt från pajala i en by som heter erkheikki. I alla fall så hade vi hyrt en stuga för hela helgen, stugan har hela 18 bäddar så vi var ett stort gäng kan man säga, hela familjen samlad. Mina föräldrar och syster och barnen samt peters föräldrar och jenny och johan och deras barn plus tova och sebbe men katta och affe kunde tyvärr inte komma dom hade fullt upp med att tömma affes mammas hus. Men vi hade iaf jätte kul och har fått en massa frisk luft och druckit en och annan god grogg och bastat i massor :)
   

Ska lägga upp bilderna på pixbox så ska ni få se hur mysigt vi haft det, ätit god mat och svamlat i massor, jag och Peter hade även gjort en musiktävling och vi delade upp i två lag... och det blev oavgjort mellan lagen... ha ha ha vad komiskt att det just blev oavgjort men skoj var det fast blev en massa svammel, kanske vi gjorde musiktävlingen lite för sent.. efter för många öl eller nåt... ha ha ha men skoj hade vi.

   

Det blev såklart även twister och kul var det... ha ha ha men så svårt, alla ville vi prova stora som små :) nåja inte riktigt alla men nästan. Satt mycket ute vid grillplatsen och grillade för fullt det var så mysigt i mörkret :) Men en riktigt toppen helg kan man säga att vi haft... roligt värre. Nåja ni kan gissa vad jag gjorde när jag kom hem idag rusade direkt in i duschen sen åt vi Pizza och sen la jag mig för att sova lite för var sååå trött har knappt kunnat sova på två dygn för alla har snarkat så mycket till och med Peter :) Ha ha ha men sova hinner man och vet ni vad nu är det mindre än två veckor tills vi får hämta Cilla *längtar*... nåja tiden verkar gå fort.
Idag blir det lugnt resten av kvällen har nyss lagat mat och nu ska vi bara slöa framför tvn, peter ska väl på innebandy ikväll men jag ska bara slöa kommer slockna kl 20.00 ha ha ha och jag som ville se van vetaren  idag... nåja kanske kan hålla mig vaken till tio iaf.. har ju sett den men är ju alltid kul att se igen. Nåja nu ska jag gå och umgås med min älskling. Ni får ha det så bra, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lät verkligen jätte mysigt!! :) Härligt sällskap o gott dricka ;) Mums.. Jaaa jag fattar inte vad han gör i idol. I mina öron är han inte ens närheten av BRA. Nu har vi nyss kommit hem från IKEA, har varit o handlat lite grejer till nya lägenheten :) 2 sånna där ringum mattor, små runda.. Du vet säkert.. Och en handdukshållare :)Och lite julpapper o sånt.. :) SKOJ!

2007-10-28 @ 18:07:03
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Hanna

Borta bra men hemma bäst! ;) Alltid lika skönt o komma hem då man varit borta. Joo det har dom, det har dom haft i några veckor redan! :D Såå mysigt med jul. Kram kram

2007-10-28 @ 19:20:09
URL: http://wildbee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0