Våran Cilla!!

  

Nu har jag äntligen fått bilder på våran härliga lilla bebis ;) visst är hon söööt, jag smälter när jag ser henne... längtar sååå mycket till den 10 nov, på lördag är det bara en vecka kvar tills vi får ta hem henne. Det ska bli sååå mysigt.

Nåja idag har jag jobbat från 7-11 så nu händer det inte så mycket mer idag, ska sätta igång och plugga lite, först ska jag diska och sedan laga lite lunch men sen blir det att hård plugga bäst att passa på nu innan valpen kommer för då kommer man nog ägna mycket tid åt henne ;) det ska bli så kul!!!

Så i veckan blir det mest plugg och jobb och till helgen blir det en lugn hemma helg eftersom vi båda jobbar, ska bli riktigt skönt längtar redan tills vi får bara vara hemma och kolla tv ;) Och längta till den 10 nov.. ha ha ha pratar ju nästan bara om valpen har inte mycket annat i huvudet och det är såååå kul :)

Vi ska iaf kolla på halsband och koppel till lilla Cilla i veckan, fick faktiskt ett halsband av syster och barnen i födelsedagspresent men det var ganska hårt i läder så det kan man ju ha bara ibland så ska köpa ett annat halsband ett mjukare och ett koppel, sen har vi det mesta, en bädd, borstar, kammar och kloklippare och en massa leksaker till henne som vi fått låna av Peters föräldrar så vi hinner ju köpa eget senare. När dom skaffat sig en ny hund.

Nåja nu ska jag gå och börja ta itu med diskberget... känns inte så lockande men jag måste... ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Kitti

Vilken söt liten vovve ju!!! *krama om* Så goosig! Tänk att man har lust o pussa sönder dem! ;) Åker till London nu på onsdag. :) Jisses va jag ser fram emot resan. :) Jobbigt o flyga hit o dit bara... men men.. :) Annars då? Kram vännen!

2007-10-29 @ 13:42:28
URL: http://mkitti.blogg.se
Postat av: Hanna

Guud vad söt hon är! :)

2007-10-29 @ 16:52:34
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Hanna

Joo jag förstår det! Så söt så :) hehe, kul att ni sak till ikea o handla julklappar :P Det finns fullt med julgrejer framme nu, eller det har det gjort ett tag :) Ska nog köpa nå sånt o hänga upp, det är ju dags o hänga upp sånt nu då vi flyttar :)

2007-10-29 @ 20:09:49
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Hanna

Åh gud va kul! Då är det ju jätte nära :) Jo det går bra med packandet, ska packa lite mer nu i veckan.. För på Torsdag ska vi till Kalix o då tar vi lite mer grejer dit :) Känns verkligen att det närmar sig nu.. Dom som bor där nu, får nycklarna till deras hus nu på onsdag, o då skulle dom börja tömma ur deras förråd, för det andra hade hon redan förberett.. Så det är nog inte så länge kvar tills vi får börja måla, kanske 1 vecka eller så :) Åh skoj skoj!!!

2007-10-29 @ 23:03:41
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Hanna

Joo kommer bli fint :) okej okej.. Ska packa ner lite grand imorgon så jag kan sätta det i bilen.. Om jag börjar nu så har jag ingenstans att sätta grejerna, o jag ids inte ha dom på golvet, för då ryms vi inte hör själva :P HAhahaha.. Ha det bra! Kram

2007-10-30 @ 12:20:07
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: johanna

Vad söt vovve ni skall få hem :)

Hoppas det löser sig med lägenheten!

2007-11-01 @ 16:08:08
URL: http://johanniiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0