Trötter!!!

Idag har vi kommit tillbaka från Levi, vi åkte dit igår med jobbet redan vid nio tiden. Så vi var väl framme vid halv tolv finsk tid så då fick vi lunch och sen checkade vi in i våra hotellrum sen hade vi p-möte i ett konferensrum sen vid fyra fick vi göra precis vad vi ville så vi sprang runt och kollade lite i affärer gick förbi alkho och köpte lite vin. Tog ett glas vin på rummen innan det blev dags för middag, det var väldigt god mat och kan säga att det varit en hel del skratt och så :) himla skoj har vi haft!!

Efter maten tog vi en drink i baren och sen var det ganska lugnt resten av kvällen men det är ju oxå skönt med en liten mini semester. Vi gick till våra rum kollade på Dr T och hans kvinnor mycket skratt fick vi ialla fall :) sen somnade vi alla väldigt trötta, kunde faktiskt sova bra denna natt trost att man var på hotell och så utan min älskling... men det gick bra. Så fick vi äta en god frukost idag när vi vaknat och sedan kollade vi lite i affärer igen sen bar det av hemåt, det var kul... riktigt skoj att få umgås med jobbet på ett annat sätt inte bara sitta på arbetsplatsen och göra samma saker hela tiden :)

Nåja nu är jag hemma och har inte gjort så mycket idag, jag och peter åkte faktiskt till kolari idag köpte lite från alkho med dom pengarna jag hade kvar från levi resan... sen var vi även och köpte en massa värmeljus dom har faktiskt himla mycket sådant i finland och billigt, så vi tänkte att det är bra att ha nu till helgen eftersom vi ska åka ut i skogen med våran kära familj, på fredag bär det av till vassikavouma där vi kommer tillbringa hela helgen med bastubad och god mat och säääkert lite vin ;) plus det vi inhandlade på alkho... tihi.

Ja men tiden går ju iaf framåt, jag har nedräkning känner mig ibland som ett litet barn som väntar på jultomten ;) Men på lördag är det bara två veckor till valpen får komma till oss, än så länge ska hon nog heta Cilla vi tycker att det skulle passa så bra in på henne :) Men imorgon är det jobb som gäller då ska jag jobba på dagis och även fredag men sedan är jag ledig, det ska bli såååå skönt. Nåja nu ska jag gå och umgås med min älskling, ha det fint... kram kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0