Sjuker!!

För typ en vecka sedan sa jag till Peter: Jag tror att min migrän håller på att växa bort det var sååå länge sedan jag hade en sådan där stark migrän attack då man bara ligger och spyr och mår dåligt en hel dag plus att man är matt i kroppen flera dagar efteråt och väldigt trött!! Nåja jag fick bita i det sura äpplet i morse när jag vaknade så vaknade jag med migränsmärtor i huvudet. Inte skönt att vakna då när man ska iväg och jobba till och med, nåja tänkte att det kanske hjälper med en alvedon tog en alvedon men det hjälpte inte fick istället springa på toaletten och kan säga att jag inte fick behålla tabletten.

Ja ja bara att sjukskriva sig då, men vet ni vad nu sa min kropp åt mig. Den tyckte nog att jag tagit på mig för mycket jobb igen, har ju varit en stressig vecka jobbat konstant från fredag till igår, alltså sex dagar i rad. Plus att jag på kvällarna suttit och jobbat med skolarbetet och lämnat in det i tisdags. Så jag vet ju innerst inne att min kropp inte klarar av så här mycket stress då resulterar det i en hel dag med migrän och tycka synd om sig själv ;) Nåja dom på dagis förstod att jag inte kunde komma, jag sjukskrev mig även imorgon för jag känner att nu måste jag få vila, är ju bara ledig helgen sen jobbar jag konstant igen i en hel vecka nån gång behöver man faktiskt vila men nu har jag lärt mig en läxa inte ta på sig mer jobb än man verkligen känner att man orkar med. Hur mycket man än vill så går det inte i längden.

Ja nu kan jag iaf sitta upp men huvudet värker ännu och jag är väldigt trött så ska se till att vila lite till nu, se på film och bara vara. Imorgonkväll åker vi till vassikavouma mamma och pappa och syster och barnen kommer hit imorgon så vi ska vara där ute hela helgen och bara vila upp oss det kan jag behöva efter en sååå stressig vecka. Och efter min jobbiga migrändag... nåja nu ska jag gå och vila är sååå trött. Ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Kitti

Hej vännen!
Hoppas du mår bättre nu, hatar också alla dessa migrän-attacker! Men nu är det, peppar peppar, längesen jag varit sjuk. *håller tummarna på länge till* Men jag förstår dig verkligen.
Jo du, jakt är något du skulle kunna satsa på! Helt underbart! *ler*
P.S Resfebern börjar smyga sig på... ;) Kramar!!!

2007-10-25 @ 13:22:29
URL: http://mkitti.blogg.se
Postat av: Kitti

Hej vännen!
Hoppas du mår bättre nu, hatar också alla dessa migrän-attacker! Men nu är det, peppar peppar, längesen jag varit sjuk. *håller tummarna på länge till* Men jag förstår dig verkligen.
Jo du, jakt är något du skulle kunna satsa på! Helt underbart! *ler*
P.S Resfebern börjar smyga sig på... ;) Kramar!!!

2007-10-25 @ 13:22:42
URL: http://mkitti.blogg.se
Postat av: Hanna

Joo vi pratade med dom som bor där vi sak bo, ska köpa deras diskmaskin som dom har där :) Så då slipper man diska.. Gud så skönt :) Joo deras internet som dom hade skulle vara urkopplad redan 5 november, så det känns som att det är nära nu :P Hoppas hoppas.. Hoppas ni också får flytta snart :) Kraaaam

2007-10-25 @ 16:26:09
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Hanna

Jaja okej :) Vi ska ha kalas för Jonas på lördag.. Eftersom han jobbade då han fyllde år.. Ni då? :) Kraam

2007-10-26 @ 02:07:40
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Johanna

du har blivit utmanad, kolla min blogg för ser vad du skall göra :)

2007-10-26 @ 17:23:48
URL: http://johanniiis.blogg.se
Postat av: Mirja

Hej!
Jag googlade på bloggar med tjejer som vill skaffa barn och hittade din, har läst hela och tycker du verkar vara i samma situation som mig. Det vore roligt att ha någon att prata lite mer om barn med.
Hör gärna av dig!

2007-10-27 @ 09:47:59
URL: http://www.metrobloggen.se/shoegall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0