Lite mer om mig...

Namn: Hanna
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Rätt okej lite pms kanske ha ha ha :)
Favoritgodis: Ja allt godis är ju gott men det bästa är nog karamellkungens blandgodis :)
Är det nåt du absolut inte äter: Faktiskt så äter jag allt...
Kläder just nu: Mjukisbyxor och peters t-shirt :) 
Musik just nu: Ingen, hör tvn i bakgrunden serien advokaterna..
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 70-talet livet var nog enklare då ha ha!!
Planer för hösten: Skaffa en valp, flytta till en trea, kanske lyckas bli gravid och få ha kvar det!!
Är du bra på matte: Nej usel på matte!!
Saft eller alkohol: Skulle nog säga alkohol men just nu är det nog saft :)
Hur många kuddar sover du med: Det ligger 4 stycken i sängen men jag använder 1.
Favoritväder: Höstväder när solen skiner och det ändå är lite små kallt ute så man måste klä sig :)
Spelar du nåt instrument: Nope men skulle vilja spela gitarr.
Morgon- eller nattmänniska: Jag är trött på kvällen och trött när klockan ringer så inget av det ;)
Sparare eller slösare: Slösare skulle jag kalla mig, men just nu är jag en sparare ha ha ha... 
Vem är viktigast för dig: Min älskling, syster och syskonbarnen, mamma och pappa plus alla andra nära och kära vänner och släkt.
Bästa film: Finns en massa men beckfilmerna är på topp.
Tror på liv på andra planeter: Ja någonting finns det nog. 
Har du några homosexuella vänner: Japp iaf en kusin, hon är lesbisk, nu är hon gift med sin sambo!!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Till att börja med vill jag iaf ha ett barn nu först sen kan jag tänka mig ett till, sen får man se vad man säger ;)
Bio eller promenad: Beror på vilken film det är och hur vädret är ute :)
Är du kittlig: Ja självklart..
Snarkar du? Nä men jag är då inte tyst när jag sover... ha ha ha...
Stjärntecken? Vågen.
Rädd för insekter? Ja endel är bara för äckliga.
Äckligaste insekten: Spindlar såklart.
Största svaghet: Att jag är för "snäll" ibland inte säger vad jag tycker, kanske lite för feg rättare sagt ;)
Det här är jag bra på: Vara barnvakt åt mina syskonbarn ha ha ha eller nåt sånt.
Bästa bok? ojdå det finns många men en bok som jag ALDRIG glömmer är berättelsen om KIRRE den var hur bra som helst och den läste jag första gången på gymnasiet minns än idag hur den var.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Se in i framtiden.
Vad vill du jobba som? Förskollärare med dom minsta barnen :)
Chips, morötter eller godis? godis är det nog men det borde vara morötter :)
Pizza eller hamburgare? pizza men egentligen ingenting...
Skriver du dagbok? Blogg men skulle vilja börja skriva dagbok tror det är bra att skriva ner sina tankar och funderingar där ingen annan kan läsa.
Har du nån flickvän/pojkvän? japp pojkvän såklart..
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Man vet aldrig skulle vilja tatuera mig i svanken men får se om man vågar nån gång.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Städat oftast iaf.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nope aldrig i livet hatar sådant ;)
Vad hänger på väggarna i ditt rum? tavlor och tavelister.
Hur är din drömtjej/kille? min drömkille är som min peter ;)
Hur många syskon har du? en storasyster och den bästa oxå :)
Vad är du mest rädd för? Att aldrig få barn!!
Är du rädd för blod? Nejdå..
Saltar du på maten? Nope...
Gillar du och sjunga? Nä men ibland är det kul att bara flumma typ i singstar eller karaoke.. 
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Barn och fritidsprogrammet gick ut våren 2002!!
Anser du att du är stark? Nope svag som bara den ha ha ha..
Brukar du sola? Jaaa speciellt om jag är utomlands gud vad jag steker moaha...
Vad gör du om du får hicka? Peter tycker jag låter illa då, så jag måste väl dricka vatten för att få bort hickan ha ha ha...
Har du komplex och för vad? Ja känner mig aldrig nöjd med min kropp, vill gå ner i vikt igen, har nog gått upp lite nu efter att ha mått dåligt till och från... nåja kommer alltid ha detta problemet med vikten ligger ju i släkten.
Kaffe, te eller inget? Kaffe men te om man har ont i halsen.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Joo jag hade otroligt långtråkigt, så därför satt jag och gjorde sånt där för att låta tiden gå lite fortare :) Hoppas du plussar snart så ni får er en liten bebis!

2007-10-15 @ 19:26:33
URL: http://wildbee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0