Jobbat hela helgen!!

Jaha i helgen har jag inte gjort någonting annat än att jobbat, har jobbat mellan 11-21 båda dagarna så kändes som att man inte hann med så mycket mer men det gör inget för nu är jag ledig i en hel vecka... hääärligt!! Nu ska jag plugga, denna vecka ska jag göra klart alla uppgifter som vi ska ha färdiga till den 23 okt, det ska bli skönt att få det gjort.

Idag öser regnet ner, grått och trist utanför fönstret!! Nåja en perfekt dag att hålla sig inomhus med boken framför ögonen och jag ska ha den framför ögonen och läsa ordentligt ;) Annars blir det rätt lugnt, ska nog försöka ta mig en promenad om nu vädret tillåter det man får väl se.

Har inte ännu fått veta nåt om vi får en valp, känns som att tiden står stilla, vill så gärna veta nu. Men enligt beräknat så skulle valparna komma andra veckan i okt så vi får väl vänta och vänta ett tag till. Uppfödaren sa även att hon ringer först när valparna är en vecka så dom kan lika gärna ha kommit ut från tiken man vet aldrig kanske hon ringer i slutet på veckan eller nästa vecka... hoppas :)

Ja ja nu vet jag inte vad jag ska skriva, så ska nog gå och väcka min älskling sen ska jag börja plugga :) nåja ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Kitti

Tjoho! :)
Som sagt, den som väntar på nåt gott väntar ALLTID för länge.. Word! Typ! :D Ibland kan liksom en minut vaa som en timme... Men snart tror jag ni har en liten valp i famnen! ;)
OCh till helgen kalix eller? :P *krama*

2007-10-08 @ 09:35:19
URL: http://mkitti.blogg.se
Postat av: Kitti

Jo, vet du att nu börjar jag bli less på detta! :D MEn nu ska värken vara helt borta, för nu har han dragit ut alla nerver! :D Tacka fan för det. Nu é det bara värken från alla bedövningssprutor och hur öm jag är, och med blåmärke... vilken dag kommer ni till stan? Fre eller lör? Kramar!

2007-10-09 @ 09:43:15
URL: http://mkitti.blogg.se
Postat av: Kitti

Tjohej!
Jo, det ska bli jättekul med London. Är där över halloween, ska bli kul o se hur "galna" de är i den "högtiden". :) hihi... Lovar o blogga när jag kommit hem! ;) Jobbar till 17 på lördag... kanske annars hinner ses efter det? Börjar kl 11 på söndag. Fredag minns jag inte... :) MEn ring när du é i Kalix/sangis iaf så kan vi bestämma nåt?
Kram kram kram

2007-10-09 @ 14:34:11
URL: http://mkitti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0