Jobbar och jobbar!!

Ja det händer inte så mycket annat i mitt liv nu än jobb och jobb, har jobbat heeela helgen så har inte hunnit med mycket annat, var iaf till Peters föräldrar i Fredags kollade lite idol och fick med oss en massa hundsaker som Molly haft, ni som inte vet så har Peters föräldrars hund Molly gått bort för en tid sen, tråkigt att sådant händer. Men men sånt är ju livet tyvärr. Så vi fick en massa av hennes gamla saker vissa saker har vi bara lånat tillsvidare eftersom dom kanske skaffar en ny hund senare :) Nåja dom tycker det är bra att sakerna kommer till användning det skulle nog Molly oxå tyckt.

Ikväll ska jag jobba, har nyss kommit in från en morgonpromenad ska ta mig lite frukost och sedan slöa... håller på och tvättar för fullt annars händer det inte alls nå mer idag, måste packa lite kläder för imorgon åker vi med Jobbet till Levi, ska bli jääätte skoj, ska ha planeringsdag och sedan en god middag och sedan blir det att sova där i stugor och får frukost kl 9.00 på onsdagmorgon och sedan får vi åka hem... skööönt!!! Ska bli hur kul som helst.

Sen jobbar jag på dagis tors och fred så det blir inte alls så mycket annat gjort i veckan än jobb men det är skööönt då går tiden fortare och jag som längtar så till den 10 nov på lördag bara två veckor kvar tills vi får åka och hämta henne. Nåja nu ska jag gå och äta frukost, ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är ju snart 10 November!! :)

2007-10-22 @ 19:26:10
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Tessah

Jaa jag läser ju att snart ni får hundvalp. Guuuud va mysigt! :)
Jodå det går hyffsat men har väldigt ont på nätterna men dagarna går de ganska bra.
Bara 13 veckor kvar..får stå ut.
Nathanael är sjövild! :P men så söt.
Ska du inte mot sangis nått snart ??? Jag har inte ditt nr nu du måste sms:a det eftersom jag har ny mobil försvann alla nr gick inte få tillbaka från simkortet. Skumt!
Jag är iaf mest bara hemma så slå en pling om du åker te Sangis nått. kram

2007-10-22 @ 21:35:08
URL: http://www.tessah.blogg.se
Postat av: Hanna

Oktober är ju slut snart.. Sen säger det PANG, så är det 10 November. Och då är det inte så länge kvar tills vi får flytta! :)

2007-10-23 @ 11:43:31
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Kitti

Hej hej!
Hoppas allt är bra? Det pirrar väl mer o mer inför den 10:e nov? ;) Kramar!

2007-10-24 @ 08:33:02
URL: http://mkitti.blogg.se
Postat av: Hanna

Joo det börjar närma sig för oss nu. bara 5 veckor kvar till 1 December. Och tänk får vi flytta in tidigare, då är det mindre ;) Kraam

2007-10-24 @ 16:32:52
URL: http://wildbee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0