Hur tänker dom?!!!

Fy fan sååå less jag är på att bo i lägenhet önska att jag var sååå rik att jag kunde köpa ett hus eller hade så pass bra jobb att jag kunde ta ett lån och slapp denna ovissheten.. detta bänglande fram och tillbaka.
Nåja idag fick vi veta imorgon får ni flytta in i den nya lägenheten... jippie tänkte vi, fort hem efter jobbet och börja packa... moahaha trodde vi ja just när vi packat ner det mesta får vi höra att dom inte gjort ett skit på lägenheten och att vi får veta imorgon eftermiddag när vi får flytta in... MEN HALLÅ lägenheten skulle ju vara ledig från 1 nov, vad är det med dom??? varför har dom inte gjort det tidigare??? Ja jag blir då så arg och less... önskar att vi hade ett hus att flytta till.

Ja så nu är vi tillbaka på ruta ett igen vet inte alls när vi får flytta in och jag som alltid vill ha det snyggt runt omkring mig lever nu i ett råttbo med saker precis överallt påsar och kartonger jag trivs inte alls då, men får väl försöka göra det bästa av situationen och hoppas på att dom är snabba på att fixa lägenheten så vi iaf kan börja bära det minsta sakerna imorgon och sen på fredagen flytta in helt men det är väl bara önsketänkande.

Ja ja nu ska jag inte gnälla mer över det bara vi får flytta innan den 10 nov för det måste vi, går inte annars... kan ju inte börja flytta med en liten valp.
Men blev iaf glad när jag kollade min mail, hade fått nya bilder. Visst är hon söt våran Cilla:
  

Längtar så tills vi får hämta hem henne, inte länge kvar nu.. några dagar till sen är det bara en vecka tills vi åker mot Piteå och hämtar hem våran lilla sötis ;) Nåja nu vet jag iaf vad hon ska ha för mat och vad man ska köpa till vällingen. Så det är bra ska och handla nån gång nästa vecka, köpa ett koppel och halsband med sen kanske ett underlägg som hon kan ha matskålarna på, om man hittar något fint. Nåja nu ska jag gå och laga middag, och avreagera mig på detta lägenhetstjorv ;) Håll tummarna för att vi får flytta innan helgen!! Ha det fint, kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0