Händelserik helg!!!

I Fredags åkte vi till Sangis så fort vi hade vaknat och ätit lite frukost bar det av mot Sangis by, det var hur roligt som helst att komma hem, har umgåtts i massor med barnen och det har varit alldeles alldeles underbart :) När vi kom fram till Sangis i Fredags vid ett tiden så for jag till dagis och skolan och hämtade William och Vilma, så for vi ner till mamma och pappa och grillade korv i grillstugan och var utomhus och lekte kurragöma hur roligt som helst ;)
   

Sen kom mamma och syster hem från jobbet och då åt vi en jääätte god middag som pappa hade lagat, och sedan badade vi såklart badtunna och bastade, hur härligt som helst. Det är ju alltid härligt, blev iaf lite vin till maten och en öl i tunnan det kan man ju INTE vara utan ;)
   

På Lördagen så var jag, Minna och barnen och badade i kalix badhus det var hur kul som helst och riktigt roligt att se att William är såååå duktig på att simma, vi tävlade i massor och jag skojjjar inte han simmar faktiskt fortare än mig... sååå snabb är han ;) Vilma hon har lärt sig dyka, simma på ytan kan hon inte men under ytan går det utmärkt hon är sååå duktig :) Sen på kvällen var vi hos syster, Johanna och Rickard och deras barn var oxå där, vi hade lite fest, drack lite gott och åt en massa onyttigheter... men skoj var det... vi spelade även twister hur kul som helst :)
   

På Söndagen var vi barnvakt åt William och Vilma från tio till fem tiden, för syster var och jobbade på hälsovårdsmässan i kalix... det var kul att få umgås i massor med barnen, vi var först hos pappa och åt tårta för han fyllde år igår och sedan åkte vi till happis med barnen, gick på den stoooora godisaffären och den var hur stor som helst... skojjar inte ;) Sen var vi på ikea köpte lite nytt för den femhundralappen som jag fått av farmor för att jag fyller år på torsdag, det var skoj det... kul med nya saker :) Sen kom minna och hämtade barnen och jag och peter for och åt Pizza sen åkte vi hem mot pajala var hemma vid nio tiden och slocknade redan tio... ha ha ha var sååå trött, helt slut med andra ord, men har haft en toppen helg!!! Ha det fint, kram kram!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det låter som en toppenhelg! :)

2007-10-15 @ 15:08:47
URL: http://wildbee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0