Ett år mer av Hannah!!!

Idag fyller man år, känns inte så speciellt nå mer inte som när man var liten... det är bara kul att man kan ha en orsak till att äta en massa gott fika utan att få dåligt samvete ;) Så idag ska vi göra en tårta, ta och städa här lite först så det inte är helt upp och ner när vi får besök, Peters familj kommer hit och grattar mig idag är kul att få lite besök händer inte allt för ofta :)

Jag ska få en mobiltelefon av Peter och hans mamma och pappa och även min mamma och pappa men den har inte kommit än, den kommer nästa vecka men det gör inget den som väntar på något gott väntar alltid för länge ;) oxå har mamma sponsrat lite till våran valp som vi ska köpa, så nu har jag nästan alla pengar som behövs dit bara lite till att spara och det får jag ta från kommande lön. Ska bli så mysigt, var och tittade på hundsaker idag men märkte att det är ganska dyrt här, så vi ska åka till haparanda och gå på djurmagasinet sen när vi fått våran lön, inskaffa halsband, koppel, matskålar och en liten bädd åt våran valp :)

Så fort dom har mailat bilder till mig så ska jag lägga upp dom här på bloggen och på pixbox, jag lääängtar tills dom skickar bilderna ska bli så kul att se hur mycket hon växer, hon var ju bara 4 veckor nu när vi träffade henne blir 5 veckor till helgen.. så hon har nog blivit rätt så mycket större när vi hämtar henne ska bli spännande :)

Nåja nu borde vi börja städa här och sedan börja göra en tårta, nåja ni får ha det så bra... tack för alla era grattis!!! Kram kram!!


Kommentarer
Postat av: Tessah

HIPP HIPP HURRA FÖR HANNA IDAG :)

GRATTIS GRATTIS. Hoppas du haft en toppen födelsedag.

Stor KRaM!

2007-10-18 @ 20:56:13
URL: http://www.tessah.blogg.se
Postat av: Hanna

Tiden går nog fort ska du se! :) Hoppas du har haft en super bra födelsedag!! KRAM

2007-10-18 @ 23:45:38
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Hanna

Joo, Jonas fyller den 21 :) Kraam

2007-10-19 @ 11:59:30
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Hanna

Joo han är inte speciellt bra.. Han är ju till för att han ska fixa det som inte fungerar, men han verkar tycka att vi gnäller varje gång det är nått.. Han kanske borde fundera om han egentligen ska hålla på att hyra ut lägenhet!? Blir så irriterad på honom.. Som tur är så slipper vi ju han o den kalla lägenheten snart :)

2007-10-19 @ 15:40:39
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Hanna

Haha ja han är verkligen inte passande för det! Joo jag önskar att tiden går FORT nu dom här veckorna.. Räknade nyss, 6 veckor kvar.. Om det inte blir tidigare :) ÅH! KRAM

2007-10-21 @ 10:20:29
URL: http://wildbee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0