Sista gången blogg i denna lägenhet!!

Nu har vi flyttat, äntligen, skööönt, inatt har vi sovit i våran nya lägenhet och vi har redan hunnit få lite ordning här går det undan. Härligt!! Men datorn har vi kvar i denna gamla lägenhet och lite andra saker ska packa ner det sista nu och bära över det och snart åker datorn oxå ut bara Peter kommer hem på lunch så ska vi bära över den och då blir inget mer bloggande i denna lägenhet inte från mig iaf men då ses vi i min nya lya eller våran nya ;)

Men det lär nog dröja ett tag innan internet är igång men så småningom brukar det ju starta brukar ju ta några dagar men då vet ni varför jag inte bloggar. Men iaf skönt att vi fick flytta till slut efter mycket om och men och mycket tjat så gick dom med på det... tuuuur.

Nåja nu är det bara 2 dagar kvar sen hämtar vi Cilla, ska bli så himla kul... jag längtar så mycket. Idag ska jag se till att få helt ordning i lägenheten är ledig idag så ska göra det mysigt för Cilla oxå, hennes bädd och leksaker och sånt på rätt plats... ska bli sååå kul. Jag längtar så efter henne... nåja nu har jag mycket att packa men vi syns i den nya lägenheten när internet är igång... ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ååh fan va kul att ni fått flytta :) Fick ni flytta igår då eller? FUSK!! Du måste ta bilder sen hur det ser ut o så, o sen lägga upp dom på pixbox. visst? :) Och snart kommer Cilla, kul kul :) Ha det bra!! Kram

2007-11-08 @ 12:50:09
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Kitti

Nu är min blogg uppdaterad sen Londonresan! :) Kramis!

2007-11-09 @ 12:08:21
URL: http://mkitti.blogg.se
Postat av: Ida

Hejsan!
Hoppas allt är bra med dej. Tänkte bara tipsa att jag just såg att de har börjat med en massa söta koppel på IKEA. Fanns till å med rosa med blommor på! =) Sitter på IKEA för jämnan nu när jag å Alex ska flytta ihop. Vi hörs!

2007-11-10 @ 19:33:10
Postat av: Johanna

Vad skönt ni fått flytta nu.... :)
hoppas det går bra med vovven :)

2007-11-12 @ 17:20:06
URL: http://johanniiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0