Sangis imorgon!!!

Ja äntligen får vi åka till Sangis och visa upp Cilla för alla nära och kära, ska bli sååå roligt... och mysigt att få vara en hel helg i sangis och bara ta det lugnt :) Så imorgon bär det av så fort vi ätit frukost alla tre då åker vi iväg med bilen mot Sangis by, ska bli sååå kul!!!

Ikväll är det lugnt, ska börja packa allt som vi ska ha med oss får absolut inte glömma Cillas saker nu vore ju inte allt för kul. Nåja det ska vi nog inte lyckas med förhoppningsvis :) ska även kolla bonde söker fru det är ju bara för kul att se :) sen blir det väl det vanliga ut med cilla och sen ge henne välling och sen sovdags... det är sååå mysigt precis som att ha en bebis ungefär samma rutiner ha ha ha, sova, äta och bajsa :) men det är skoj... hon är ju så söt och snäll så det uppväger allt :)

Vi har varit och ätit middag hos Eva och Bengt idag, var riktigt gott kasslersås med ris... mums... sen har vi inte gjort så mycket mer efter det, softat här hemma och fördrivit tiden vid datorn. Peter gick iväg på innebandy nu... jag ska väl slänga mig i soffan bredvid Cilla och kolla tv sen blir det att börja packa :)

Nu är jag ledig fram till Måndag, hääärligt känns som att man behöver det efter att ha jobbat 6 dagar i rad... så det ska bli härligt att bara få vara ledig och ta det lugnt och mysa med Cilla och min älskling :) och även mina söta syskonbarn, syster yster och mamma och pappa som man saknar sååå himla mycket när man bor så långt ifrån dom men skoj när man ses sen igen :) nåja nu ska jag slänga mig i soffan... ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det låter bra! Ska bli spännade o se hur det ser ut hos er :) Har ni tapetserat fondväggen som ni skulle ha? Nope, vi har inte börja måla ännu, men imorgon skulle min kusin köpa grejer till det, o börja förbereda :) Det skulle ta någon dag sa han. men sen får vi börja måla :) o så skulle han lämna nyckelm hos min mamma o pappa, så vi kan fara o se i helgen o så :D Kram!

2007-11-21 @ 22:55:07
URL: http://wildbee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0