Premiär!!!

Ja då gör jag premiär för bloggskrivande i denna lägenheten, vi har kommit till ro här i våran fina trea det är mysigt och skönt med lite större lägenhet... härligt med ett gästrum speciellt när man har familjen så långt bort och alla vänner :)

Nåja nu måste vi bara städa ur den gamla lägenheten sen är vi helt klara med flytten... :) har ju fått i ordning här och det är så fint. Cilla har kommit hem och det är sååå kul, vi åkte förra lördagen den 10 nov och hämtade henne från piteå. Resan hem gick bra fick stanna med jämna mellanrum hon gjorde inte sina behov i bilen utan det skötte hon utomhus :) så hon var jäätte duktig, hon älskar att åka bil somnar direkt när vi sätter oss i bilen. Så det är ju tur för på Torsdag bär det av mot sangis, mamma och pappa och syster och barnen får träffa Cilla för första gången, ska bli sååå kul. Cilla får även träffa Säpo undra hur det kommer gå ska bli riktigt kul att se hur dom funkar ihop, men jag tror det kommer gå bra.
Cilla är våran lilla sötis hon är sååå fin, vi är redan helt fäst vid henne och vill aldrig lämna bort henne ;) tänk att man kan tycka om ett djur så himla mycket. Många säger att när hon blir några månader så ångrar ni er säkert för då blir hon ännu busigare. Jag kommer då inte ångra mig så fort hon gör nåt bus så uppvägs det med att hon är sååå gosig och mysig och framför allt söt. Så himla fin, finaste i världen ;)
    

Ja visst är hon söt, allt funkar fint, hon brukar för det mesta sköta sina behov utomhus men ibland kan man hitta en pöl här inne men det är inte hela världen någon gång lär hon väl sig, än så länge är hon ju bara 9 veckor på lördag blir hon 10, tiden går fort!!! Vi är ute mycket med henne, busar och försöker lära henne att hon ska komma när man ropar, det här med att valpar alltid håller sig nära en det stämmer inte med Cilla hon är sååå självständig att hon springer ifrån oss hela tiden och ibland när man ropar på henne så kommer hon inte  ha ha ha men vi försöker få henne att lära sig det och det går bättre för varje dag som går. Men därför går vi med koppel ibland vill inte ha henne lös på vägarna för hon skulle inte lyssna på oss. Men det kommer väl så småningom hon är iaf världens sötaste :)

   

Nåja nu har det blivit mycket hundsnack men det blir så nu för tiden :) nu sover Cilla jag ska oxå passa på att lägga mig och vila har jobbat från 7-12.30 idag det är skönt sluta tidigare jobbar även så imorgon med. Sen blir jag ledig ända till Måndag, hääärligt då blir det Sangis för hela slanten. Och jag är superglad har fått semester över jul så jag och Peter ska fira jul i Sangis!!! Ska bli så mysigt, jag längtar till jul. Nåja nu ska jag gå och vila och kolla tv, ha det fint allihopa.... kram kram.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kul att du är tillbaka Hanna! Jag skulle vilja se hur det ser ut i lägenheten, du får ta o fota nu tycker jag ;)

2007-11-21 @ 00:09:51
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Tessah

Men guuuud så söt hon är :)

Synd att du inte kikade upp när du var till Sangis :P
Ska ni nått till Sangis under jul ?

kram:)

2007-11-26 @ 19:29:29
URL: http://www.tessah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0