Vintern rasar ut bland våra fjällar!!!

Vilken rolig valborg jag hade... det var himla skoj, nog för att jag var trött men jag blev på G så fort jag kom dit vilket jag trodde jag skulle bli, vi var nedan för Johan och Jenny hade en egen majbrasa där det var jätte mysigt... sedan grillade vi parisare, mums så gott det var och drack några öl, det var himla roligt...

Men härligt var det man kände att nu är våren på väg att komma, men det var lite kallt så efter att jag och Peter hade ätit gick vi in till Jenny och Johan, det var bara kul för vi fick vara lite barnvakt, flickorna var där uppe och lekte och Wille satt i min famn och mös det var mysigt :)

Vid halv tio kom dom andra in och karlarna gick i bastun, vi blev kvar där ända till halv två men det var lugnt jag började först tre dagen efter så jag hann sova ut ganska mycket, härligt... och idag är jag ledig så nu ska jag ta mig kaffe och sedan ta en promenad ut och motionera med mina nya skor :)
Sedan måste jag plugga och det ska jag göra :) Ska till skolan nästa vecka så åker till Sangis igen på Måndag men det känns som att jag behöver det.. Men det tar vi en annan gång!!
Nåja till helgen blir det lugnt, ska jobba hela helgen, så det lär inte hända så mycket... men nästa helg då ska jag och min älskling ta fram grillen om vi inte gör det redan idag eller imorgon är sååå sugen på att grilla när man fick smak av det i måndags :)

Ja ja nu ska jag ta mitt kaffe och gå ut på en promenad... ha det fint... kram kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0