Vårkänslor!!

NU känns det att våren har kommit idag har det till och med varit lite varmt och skönt ute... hääärligt, inte regnigt och tråkigt... Jag har haft P-möte på morgonen men kom hem vid halv elva sen när Peter slutat jobbet så åt vi lunch och sedan drog vi ut på en härlig cykeltur, vi kom på att vi skulle cykla till Utmoutka eller det var Peter som kom på det vi skulle över till den där lilla ön men inte gick det var så himla högt vatten så gick inte alls att gå på den där stigen.. men sedan tog vi skoterleden och ledde cyklarna till Kengis, vi kollade kengis forsen och drack lite kaffe där... häärligt var det!!!

   

Vi kom hem till middagstid så vi lagade en god middag och sedan hoppade vi in i duschen och sen for vi till Jenny och Johan för att kolla kort från helgen eftersom peter och dom var på bröllop i helgen, var väldigt fina kort och man ångrar ju lite att man inte var där men jag hade ju mitt jobb och har inte råd att ta ledigt så mycket måste ju jobba ihop mina dagar :) Nåja det var iaf kul att se bilderna :)

Imorgon ska jag med jobbet och äta lunch på logen, ska bli himla trevligt och gott. Jag och min älskling ska först ta en morgonpromenad tillsammans och sedan får jag frossa på logen :) Härligt!!! Sen vet jag inte vad jag och Peter hittar på resten av dagen, han är oxå ledig, jag borde plugga men har svårt till det när han är ledig men ska göra det på torsdag iaf och lite grand imorgon :) är ju snart färdig med mitt pluggande för denna termin, bara hoppas på att man inga rester får om jag inte får det denna gång så har jag lyckats slippa rester hela kursen men det skulle vara min första kurs i sådana fall så vore ju konstigt men man kan ju alltid hoppas :)

Ja nu är det inte alls så länge tills vi åker till cypern... hääärligt jag längtar som bara den, ska bli så himla mysigt att få komma iväg med min älskling... skoj ska det bli!!! Nåja nu ska jag gå och mysa med min Peter... ha det fint.. kram kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0