Tack!!

Tack alla vänner för en super trevlig kväll igår, hade jätte skoj på förfesten hos Johanna, kändes som att man behövde komma ut och träffa lite folk känns som att det inte händer så ofta nu för tiden iaf här i pajala :) Men det var jätte skoj och jätte kul att träffa Lisa igen, ska bli skoj att vi ses till helgen igen.. kul kul!!!
Var ju kul att vara ute med Lina igen för det var ju som ett tag sen... men skoj var det fast som vanligt var förfesten roligare men vi gick hem ganska tidigt från krogen och det är jag nöjd med annars hade jag väl mått sämre idag, jag har inte ens någon ångest jag kanske har lärt mig dricka med måtta :)
   

Ja idag har jag jobbat från 11-21, det gick rätt hyfsat bra att jobba fast jag var lite trött men inge bakis eller så... har varit ute på jobbet och köpt mjukglass, min första mjukglass för i år, mums så gott det var. Sedan har tiden gått himla fort på jobbet och nu sitter jag här hemma och väntar på att min älskling ska komma hem, saknar han sååå himla mycket nu. Helgen har gått fort, men kändes tomt utan min älskling men nån gång är det ju så... men mysigt när man träffas igen :)

I veckan blir det lugnt, ska mest plugga, tvätta kläder och fixa här hemma... på fredag åker jag till sangis och sedan på lördag bär det av till Luleå med syster, vi ska bo på hotell och äta god mat... mums, ska även träffa lisa, hon ska följa med oss ut och äta, kul ska det bli :)

Nåja nu ska jag gå och göra någon nytta här... ha det fint allihopa.. kram kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0