Om jag ändå...

Kunde vara på två ställen samtidigt... vill så gärna vara vid en viss persons sida nu men kan tyvärr inte det för jag måste jobba i helgen... men men får ju träffa denna person på måndag, det ska bli riktigt skönt att få komma och stötta henne i massor och hjälpa henne så gott det går!!!

Nåja iaf så är det skönt att vara hemma med älsklingen, men jag borde plugga nu istället för att sitta här men jag har väldigt dålig disciplin nu... tänker att jag hinner men det är nästan så att jag inte hinner, men imorgon innan jobbet då ska jag plugga i massor... det är inte så mycket jag ska göra, bara förberedda en redovisning från den fakta jag skrivit så det ska nog gå fort.. hinner till veckan oxå för det ska redovisas på onsdag... så åker till sangis på måndag och blir borta från min älskling till torsdag... men sen är jag ledig helgen och då är det schlagerfestivalen alltså nästa helg om en vecka, då ska vi grilla och mysa... kanske syster och barnen kommer hit, mysigt ska vi iaf ha det...

Idag har vi varit hundvakt åt Molly (peters föräldrars hund) hon har varit så lugn och snäll, jag och molly var på en lång promenad och jävlar vad det gick fort, fick nästan springa för att hinna med henne så bråttom hade hon men det var skönt för då fick jag motion äntligen en promenad som ger något.. men faktiskt så mina nya skor gör så att jag går mycket snabbare... det är nästan som att man flyger fram... ha ha ha :) nästan iaf..

Nåja idag händer inte så mycket mera... Peter slutar jobbet snart då ska vi spela yatsy och mysa framför tvn... annars är det lugnt... imorgon jobbar jag från 15.00 till 21.00, men vi ska göra en god lasagne innan jobbet och sedan när jag slutat ska vi kolla medicinmannen och äta godis... på lördagen blir det en lång dag, jobbar från 8-20.00 jag avskyr dom passen, men jag cyklar nog hem på rasten och äter grillat och sen mot kvällen kanske vi kollar nån film och äter nå gott :) på söndagen jobbar jag från 11-21 den dagen är oxå lång men det går... man får tänka på pengarna...  nåja nu ska jag gå och göra någon nytta, ha det fint... kram kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0