Mycket bättre!!!

Idag känns allt mycket bättre, jag och Peter har pratat om allt som jag funderat över och om att jag vill så gärna en viss sak, men vi har bestämt oss att ta det lugnt och se vad som händer, man vet aldrig vad som händer... men man kan ju alltid hoppas. Vi har iaf bestämt oss att till hösten ska vi skaffa en hund, vi har bestämt vilken ras och det blir en nova scotia duck tolling retriever, ska bli så roligt, jag måste börja läsa in mig på hur man uppfostrar en hund osv, hade tänkt börja på valpkurser oxå, då tror jag allt känns mycket lättare om man får en massa annat att tänka på oxå vips en dag kanske man står där och blir ännu lyckligare ;)

I alla fall så har syster och barnen varit hit i helgen, det var hur mysigt som helst. Vi var ute på byn igår kollade lite i affärerna som finns, sedan fikade vi på cafe nedan och sen lånade vi peters föräldrars bil och åkte en sväng runt i byn så minna och dom fick se lite av byn ;) sedan lekte vi lekparken var hur skoj som helst men jag vågade inte åka på däcket till och med Minna vågade ;)
  
Men det har iaf varit jätte mysigt, sedan gick vi och fikade till jenny och johan så känns som att vi inte gjorde annat än åt, ha ha ha men kan ju vara så på helgerna ibland :) Sen for vi hem lagade jätte god mat, fläskfile och potatisgratäng och en riktigt god sallad oxå såg vi på schlagerfestivalen, hasse kom oxå förbi en sväng eftersom han var i byn, inte ofta han är och hälsar på oss så det var skoj att han kom.

Idag har vi inte gjort så mycket spelat monopol med barnen, sen kom solen fram då gick vi ut här på gården och lekte i sandlådan :) sen gick vi och åt Pizza på smedjan, mums så gott det var!! Men nu har dom åkt, jag saknar dom redan, var så kul att ha dom här. Men jag ska snart igen träffa dom, iaf syster för den 26 maj ska vi till luleå och på hotell från lördag till söndag men funderar på att åka redan på torsdagen till sangis så jag hinner träffa gullungarna litet.. Känns som att dom behöver mig nu och speciellt syster yster och då vill man finnas till hands.

Ja ja nu ska jag gå och spela monopol med min älskling, sedan längtar vi båda till ikväll då det är wallander våran favorit serie :) ha det fint... kram kram..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0