Hem ljuva hem!!!

Jag längtar så mycket hem nu till min älskling och vårat fina, mysiga hem... visst känns det bra att vara här och stötta en person men det känns som att man inte är tillräcklig hur man än gör eller vad man än säger räcker man inte till, det kan jag förstå för det är ju inte jag som sårat denna person så det är så svårt att vara den som ska trösta då?! Men jag tycker iaf att hon är riktigt stark och jag vet att hon kommer att klara av det här...

Annars är det fullt upp, jag har haft skola hela dagen och ska ha det imorgon med så känner mig helt slut med tanke på att bussen går 05.45 till luleå!! sen är jag inte hemma förrän 20.40 kommer kännas som en evighet, saknar min älskling så himla mycket, det blir bara jobbigare och jobbigare för varje gång att vara ifrån honom. Men det är alltid kul när man ses igen ;)

Nåja annars rullar det väl på som vanligt, jag har en väldigt stor längtan som vanligt... ibland är den så stor att jag kan bli ledsen när jag tänker på att jag så gärna vill ha en familj med min älskling och att jag inte har det än, men det är bara bita ihop så småningom kanske det blir så, förhoppningsvis :)

Nåja längtar till den 26 maj för då ska jag och syster till luleå, bo på hotell över natten och shoppa i massor och äta god mat... kanske ta ett jacuzzi bad ha ha ha :)

Längtar till den 4 Juni för då ska jag och min älskling utomlands till Cypern... ska bli hur härligt som helst!!! längtar även tills vi kommer hem från cypern för då är det nästan midsommar och då får vi våra skattepengar och då blir det nya möbler, ett helt nytt sovrum ;) kan behöva en större säng en 120 räcker inte så länge... ha ha ha :) har hittat en på ikea så det är fixat... vi vet vad vi ska ha så det lär bli en tripp dit sen efter cypern... hääärligt!!! Nåja nu ska jag gå och vara moster igen, dom är så underbara dom små liven,... ha det fint... kram kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0