5 dagar kvar!!!

Nu är det fem dagar kvar tills vi åker till cypern... hääärligt!!! Denna dag kommer nog gå riktigt fort för jag har tvättstuga mellan 12-17 sen ska jag laga en god lasagne och sedan händer inte så mycket mer.. mest ta det lugnt och försöka börja packa :)

Igår var det sol för hela slanten, gud vad varmt det var i solen visade våran termometer 41 grader ha ha ha det var härligt, jag och Lina satt på soltorget och åt glass och solade... ha ha ha jag blev alldeles röd, helt bränd inte tänkte jag på att ha sollotion på mig, nä jag tänkte att solen inte kunde vara så stark... men men jag borde ju ha lärt mig att använda sollotion med tanke på att jag alltid blir röd först och sedan blir jag brun... nåja det går nog över vi ska ju sola i två veckor jag hinner nog få en brunare färg på kroppen då :)

Sen när jag kom in från våran soltur så började jag med att diska och laga mat och sedan var det storstädning på gång så nu är det riktigt fint här när vi kommer hem igen, fräscht och trevligt... sen var jag och peter till jenny och johan och kollade på filmen som dom spelade in när dom var på mallorca förra sommaren... tänk att det var nästan den här tiden dom åkte och jag var så ledsen för att peter inte var hemma och jag var det... trist det var men nog gick dom där två veckorna fort man hade ju saker att göra :)

Ja ja nu på morgonen ska jag ta en morgonpromenad sen blir det att äta en god sallad och sedan tvättstugan :) nåja ha det fint... den 4 JUNI åker vi :) kram kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0