Sol och bad i massor!!!

Nu har vi snart avklarat våra två veckor på denna helt underbara semesterort cypern aiya napa och detta underbara hotell sungwing resort sandy bay... hääärligt :)

Första veckan vi var här så var även min mamma och pappa här men dom hade bara tid att stanna en vecka, men peters föräldrar är fortfarande kvar det är skönt att ha någon mer att umgås med och även skönt att bara jag och peter kan fara iväg och göra saker med bara varandra...

Vi kom hit måndagen den 4 juni, klockan elva var vi på plats på hotellet då gick vi ut en sväng och tog en bit mat sedan blev det sängen... det blev såklart stranden första dagen sol och bad i massor men ni tror inte med min vanliga otur att jag får mens redan första dagen jodå det stämmer... men det var lugnt jag badade hela första dagen men sedan tog jag det lugnt, jag har blivit frisk från min urinvägsinfektion iaf det är hääärligt... :) pencillinen hjälpte skööönt... :)

Vi har mest badat och solat och snorklat, peter har lärt mig att snorkla jag kan bara säga en sak det är skit häftigt man ser en massa coola fiskar med en massa olika färger som att vara i ett akvarium :)

En dag hyrde vi cyklar det var jag, peter, pappa och bengt som for iväg på en lång cykeltur man fick då se en hel del saker massa berg och stenar och mycket vatten och även en stor del av aiya napa...

En annan dag så for vi till vattenparken, gud vad skoj det var europas största vattenpark... fan vad häftigt det var men feg som man är så vågade man inte åka så mycket... ha ha ha men det var kul iaf att se :)

En annan dag så har jag och Peter varit ute med en catamaran på havet det var jätte häftigt dom stannade båten efter ett tag och då fick man hoppa i och bada och snorkla, det var jätte kul.... man bottnade inte så man fick simma men gud vilket klart vatten helt superfint... jätte fint för att snorkla :) det var kul att testa men resten av tiden har vi legat på stranden eller vid polen jag har testat vattengympa här i polen hela tre gånger,... jätte kul var det...

Jag och peter har även hunnit med en kvällstur till centrum av aiya napa en massa kroger och discotek fan vad skoj det var, till och med peter dansade så att svetten rann ha ha ha himla kul hade vi... sen har vi en näst intill vardaglig ritual då man vid fyra tiden kopplar av med en öl vid polen... keo världens godaste öl... ha ha ha eller är det värmen som gör den så god :)

Men iaf så har vi haft helt underbara två veckor och himla skoj, men det ska blib skönt att komma hem, borta bra men hemma bääääst :) sen ska det bli härligt att få komma i form igen efter alla öl,... ha ha ha :) nåja ha det fint med er... kram kram...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0