Jag klarade det!!!

I helgen har jag jobbat och vad jag har jobbat, från 8-20 båda dagarna... fy vad trött jag var igår slocknade vid elva helt slut... men det kändes bra att jobba ger en massa pengar iaf, storhelg och allt!!! Nåja nu är jag ledig... skööönt, men bara en dag imorgon är det jobb igen som gäller men då bara 6 timmar så det är ju lugnt, samma sak på onsdag och sen har jag min första natt på torsdag, ska bli skoj, det kommer säkert gå jätte bra!!! Hoppas iaf :) Sen på fredag när jag slutat så bär det av hem och göra sig i ordning och sedan åker jag och Peter mot sangis, idag ska vi gå och kolla på OK om vi får hyra släp till helgen... hoppas att det inte är uthyrt redan, vi vill ju hyra den hela helgen... kul kul... då ska vi köpa en säng från ikea :)

På midsommarafton var vi till erkheikki backen, det var skoj. Kul att träffa en massa kompisar känns som att vi bara umgåtts med äldre på sista tiden ;) Jag slutade vid åtta och då kom Emilia och hennes kompis Minna hit det var skoj, vi spelade fia med hutt ha ha ha men jag tog det lite lugnt det gjorde nog alla ;) satte typ cider eller öl i glasen istället för nå jätte starkt :) Men det var kul... sedan for vi till sandström där var det oxå kul... roligt att träffa Lisa och Thomas känns som att det var så länge sedan. Jag åkte hem redan vid halv ett eftersom jag skulle upp så tidigt dagen efter men det var skönt... men iaf så klarade jag av det. Jag var på jobbet prick åtta... men det var en tung dag kändes som att tiden gick jääätte sakta :)

Idag händer inte mycket, jag och peter ska bara umgås och ta det lugnt... skööönt!!! Jag ska ut och promenera snart, dricka mitt morgonkaffe först, kanske väcka min älskling men han la sig så sent igår så han får sova ett tag till :) Jag är himla glad nu för tillfället vet inte vad är men känner mig så lycklig, visst har jag alltid varit lycklig med Peter men det känns så konstigt nu som att det är något extra... kanske för att det är sommar ;) Men det är iaf lite tråkigt en sak, för den kenneln vi skulle ta en valp ifrån blev det inga valpar :( så om vi tar från den kenneln så får vi vänta till januari och jag orkar nog inte vänta så länge... så vi har kollat upp med andra kennlar men det är ingen som svarat på mina mail, snart ringer jag till dom. Nåja en kennel borde vi väl hitta till slut, nåja nu ska jag gå och kolla på tv. Ha det fint.. kram kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0