Imorgon börjar verkligheten!!

Jaha imorgon är det jobb igen som gäller, känns iaf skönt att ha haft ledigt nu första dagarna sen man kommit hem, man har hunnit fixa en massa här hemma, vi har köpt blommor till balkongen, packat upp våra resväskor och lagat riktigt god mat... skönt det är att äta hemlagad mat :)

Jag har börjat med mina promenader och det ger resultat redan ett kilo men nu står det still igen men det brukar ju göra så förhoppningsvis så går jag ner igen snart, hoppas :) nåja det är ju bara två kilo till om jag vill väga som jag gjorde innan vi åkte... :) men kanske nåt kilo till :)

Idag ska vi till finland och köpa lite sprit och panta våra glasflaskor... vi har fått låna Hasses bil nu när han är bortrest i tre veckor och det är otroligt skönt att ha bil man blir alldeles för bekväm :) så nästa helg bär det av till Sangis och då ska vi köpa en ny säng vi måste bara få tag i ett släp först, kollade på OK igår och det verkade inte bli så dyrt om man hyr för en hel helg... för vi ska ju stanna där i några dagar :)

Så i helgen blir det bara till att jobba känns ganska trist men det kommer nog kännas bättre när man väl kommer dit... ska iaf bli skönt att få börja jobba igen på ett sätt för man blir lite uttråkad här hemma speciellt när man inte ens nå läxor har att göra :) jag har inte fått nå rester än så länge men tror jag klarat allt eller det är bara en uppgift kvar som dom inte rättat en och jag håller tummarna för att jag klarat den med... vore sååå skönt...

Nåja nu ska jag gå och dricka mitt morgonkaffe sen ska jag ut på en promenad måste väcka älsklingen oxå... gud vad jag har blivit morgonpigg... är helt sanslöst :) ha det fint... kram kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0