Cypern (Aiya Napa)

Godmorgon allihopa, idag åker vi till cypern jag tror till och med att jag har lite resfeber, vaknade redan vid sex tiden och har inte kunnat somna om men det kan oxå bero på att jag var pissnödig som vanligt... men kunde inte somna om sedan men det gör inget för då har jag god tid på mig för vi måste åka redan vid 09.30 härifrån till Luleå... Flyget går 14.30 och man ska vara minst en timme i förväg på kallax och det är ju skönt att ha god tid på sig.

Jag har iaf blivit bättre, har ingen feber något mer... men har fortfarande lite symptom kvar från min urinvägsinfektion men inte alls som det var förrut... jag hoppas att det är nästan helt borta till imorgon så man kan bada i massor... jag som älskar havet man kan ju tro att jag är född i vattnet är som fisk ;)

Men det ska iaf bli jätte härligt, två veckor med sol och bad och massa annat gott det kan ju inte bli bättre :)
Igår var jag hemma från jobbet, jag låg mesta tiden i sängen för hade sådan huvudvärk och lite feber fortfarande... mot kvällen blev det bättre och vi blev bjudna på mat hos svärmor så vi for dit och åt middag fick iaf i mig lite mat... sen kände jag mig mot bättringsväg och hela natten har jag fått sova lugnt... hääärligt ingen feber alls... så febern berodde säkert på att jag hade urinvägsinfektion för är ju inte förkyld eller så.

Nåja sen har vi packat i massor, oj vad mycket saker jag har med mig... men det blir ju alltid så... sen använder man hälften av det man tagit med :) Ja ja nu ska jag hoppas in i duschen, ska väcka min älskling oxå... ha det fint allihopa... kram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0