Borta bra men hemma bäst!!!

Igår kom vi hem till våran fina mysiga lägenhet det var himla skönt men så här idag känns det lite trist man vet inte alls vad man ska hitta på resten av sommaren nu kan man inte bara gå ner till havet och ta ett dop och snorkla lite, men men det går fort tills allt blir som vanligt igen :) Om inte annat så är det ju inte så länge till pajala marknad två helger kvar sen är det marknad :)

Vi tog en sväng förbi sangis igår innan vi åkte mot pajala, var skönt att få träffa syster och se hur mycket bättre hon har börjat må, har saknat henne så himla mycket under dom 14 dagarna vi varit borta. Men fick tyvärr inte träffa barnen dom var med sin pappa, vilket jag hade längtat så oerhört mycket efter, har inte träffat dom på en månad.. men Minna sa att jag får träffa dom nästa helg, helgen efter midsommar då bär det av mot sangis och då blir det shopping på ikea för hela slanten :) ett helt nytt sovrum nästan iaf :)

Alla tyckte att jag hade blivit jätte brun, mamma sa du ser ut som en mulatt ha ha ha, jag var till och med brunare än pappa, första gången i hela mitt liv :) Men det är kul att det syns att man varit utomlands men det kommer väl försvinna lika fort för här går det ju inte att sola sååå himla kallt... 10 grader... brrr... får hålla mig inomhus hela dagen, nåja för övrigt ska jag börja banta igen, har gått upp 3 kilo nu men blev lite överraskad för trodde det var mer så som jag har vräkt i mig... banta och banta jag ska börja med mina promenader igen och äta rätt... mindre godis och mer frukt och sallad :)

Vi hade iaf en helt underbar tid på cypern det var himla varmt, 30 grader i skuggan näst intill... men det var härligt man låg mycket i havet eller i polen... jag kommer att lägga in nya bilder på pixbox så fort jag hinner gå gärna dit och titta :) Ska ta och lägga in korten på datorn nu iaf, men ni får ha det så jätte bra.. kram kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0