Kaffekask och Sockervadd!!

I Fredags var vi och kollade på pappas helt underbara roliga teater på vassholmen, jag säger bara det gå och se den för det är verkligen värt det... den är väldigt rolig och den gör kvällen till väldigt rolig :) Vi åkte till sangis på fredag morgon efter jag slutat jobba och vi varit och hämtat släpet... sen bar det av det var sååå himla skönt att komma hem och träffa gullungarna dom hade saknat mig och Peter väldigt mycket lika mycket som vi saknat dom... vi var med dom hela fredag dag sedan åkte vi och kollade på teatern kaffekask och sockervadd och till och med william och vilma tyckte den var rolig :)
   


På lördagen åkte vi till ikea direkt när vi vaknat köpte ett helt nytt sovrum, en sängram, två sängbord och en byrå i samma serie, seria aspelund gud vad snyggt det blev... säger bara det så himla fint :) köpte även nya resårbottnar och en bäddmadrass som vi märker att vi glömt på ikea och detta märker vi först när vi kommit hem till pajala och tömt släpet ha ha ha typiskt oss ;) men iaf så var bäddmadrassen kvar där och mamma har varit och hämtat den så dom tar med den när dom kommer hit på lördag... känns bra för sängen är lite hård att sova på utan bäddmadrass men det går fint, det är iaf typiskt mig och min Peter vi i ett nötskal ;)
Sen på kvällen hade vi fest hos syster och utgång på hotellet och det var riktigt skoj, himla kul att träffa elin och ida igen måste ha varit nyår senast... himla kul iaf att dom kom... det var en skoj förfest och skoj på hotellet alltid kul att träffa gamla vänner :)
   

Men nu är vi tillbaka i Pajala igen kom redan i söndags men jag har jobbat mån och tis så har haft fullt upp inte hunnit med mycket, men idag är jag ledig och jag har börjat bli förkyld hoja inte nu till denna vecka det är ju marknad i helgen typiskt... nåja idag har jag och min älskling solat... härligt var det, nu ska vi börja sätta igång och laga mat, vi ska grilla, mums så gott... sen blir det kanske till att ta nån drink och gå och se om det händer något på bykrogen onsdagen före marknaden brukar det vara öppet man får väl se... men lär ta det lugnt för är så himla förkyld... nåja ha det fint... nu ska jag laga mat med min älskling... Kram kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0