Händer!!

Jag känner att det händer rätt mycket i mitt liv nu men jag hinner knappt tänka på det och jag tänker inte skriva ner det här, någon gång kanske ni som läser får reda på hur allt ligger till men just nu tänker jag inte skriva det!! Men iaf så är jag glad att jag har min Peter att dela allt med, han lyssnar verkligen och han är så bra att prata med, vad skulle jag göra utan han?? Jag skulle nog inte klara mig... han är verkligen mannen i mitt liv och jag skulle inte vilja leva ett liv utan han, jag vill alltid vara vid hans sida!!!

Nå annars så jobbar jag för fullt och tar det lugnt när jag väl är ledig vilket jag känner att jag behöver just nu!! Nåja i helgen så var jag och Peter ute på en cykeltur och vi fiskade även eller rättare sagt Peter fiskade och jag låg och solade och löste korsord det är livet det :) Vi var även på middag hos Peters föräldrar och sedan tog vi det mest lugnt och kollade film och mös så som det ska vara när det är helg och man är ledig :)
Till helgen så jobbar jag, men då jobbar jag natt från 15:00-08:00 från lördag till söndag. Men det är skönt då är jag ju ledig hela fredagen och i princip halva lördagen och hela söndagen... skööönt!!! Imorgon jobbar jag från 12-21 sen är jag ledig, det ska bli riktigt skönt denna vecka har varit tung den har känts så himla lååång!! Nåja nu ska jag gå och kolla vänner... har nu bara en box kvar att köpa sen har jag alla säsonger... den som fattas är ettan... ha ha ha Peter tycker jag är jätte konstig för jag har börjat med att köpa säsong 10 och sen gått bakåt men det är skit kul.... ha ha ha men iaf nu kollar jag säsong 2 den är hur bra som helst... och 1:an blir nog lika bra :) ja jag ska slänga mig i soffan nu, ha det fint... kram kram!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0