Är detta sommar?!

Kan man kalla det här sommar, fy vad trist man ids ju knappt gå ut genom dörren för det är så himla kallt... hoja jag vill ha sol och värme nu!! Nåja en fördel med att det är sådant här väder är ju att man jobbar hade ju inte varit så kul att ha semester i detta väder lider med dom som har det!! Nåja säger en sak tur att vi åkte utomlands att vi fick känna lite sommar och värme iaf... :)

Idag händer inte mycket, är helt slut, förkyld och huvudvärk och jätte trött!! Har iaf varit till optikern idag lånat hem en massa glasögon så nu ska jag prova dom och se vilka jag gillar bäst, ska bli så skönt med glasögon igen är lite less på linser. Imorgon är det jobb igen som gäller och samma sak på torsdag då blir det ett långt pass, ska nämligen jobba natt från torsdag till fredag och då slutar man ju egentligen 9 på morgonen men måste jobba över till 12 kanske... eftersom det fattas folk... nåja vad gör man inte för pengar... men iaf så det går säkert bra, sist jag jobbade natt kunde jag ju sova något så där bra så det ska säkert gå fint!!

Till helgen blir det Sangis igen verkar det som, vi har räknat ut att om vi inte åker dit i helgen så kommer vi inte kunna åka dit förrän augusti någon gång i slutet på augusti eftersom jag jobbar och vi har även bestämt oss för att fara på luleå kalaset!! Så nu är det bara hoppas vädret blir fint för då kan man vara ute i massor i solen i helgen. Det är iaf inflyttningsfest hos Jennie och Pär så dit har vi tänkt fara... ska bli skoj, är inte så sugen på att gå ut för är lite less på att vara ute på krogen men man kan ju alltid ändra inställning får se hur det känns till helgen :) nåja ska iaf bli kul att umgås med familjen och träffa pappa igen men han har ju sin teater så han är ju knappt hemma någonting!! Men får ju iaf se han lite grand. Nåja nu ska jag gå och göra någon nytta här, ni får ha det så bra... kram kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0