Vem knackar på våran dörr?!!

Alltså det är någon "skummis" som går och rycker i vårat dörrhandtag väldigt ofta, i Fredags när jag låg och vilade mitt på dagen vaknade jag av att någon rycker i handtaget till och med Cilla vaknar hon tror ju att vi ska få besök men ingen plingade på dörren så inte ides jag gå och öppna, vi har kollat med peters familj och ingen av dom var det så vet inte än vem den skummisen var ;) Nåja igår vid halv tolv tiden på kvällen låg jag och försökte sova men kunde inte eftersom Peter inte var hemma, är sååå mörkrädd ja jag kan aldrig sova utan han, nåja då hörde jag hur någon försökte låsa upp våran dörr med en nyckel, alltså jag som är mörkrädd blev ju livrädd, men personen lyckades inte och gav upp, något jag inte tänkte på var att jag borde ha gått och kollat i titthålet vem det var men jag var så rädd så inte vågade jag gå någonstans... ha ha ha ja till och med Cilla vaknade denna gång med trodde väl att det var Husse som kom hem men så fel vi hade. Ringde till och med till Peter och frågade om det var han men nä då han var kvar på festen, ja han lät lite orolig börjar ju undra vem det är som rycker i dörrhandtaget hela tiden, nåja bara inse att dörren kommer vara låst varje gång jag är hemma själv :)
Det är väl bara någon alkis som inte hittar hem men just i det ögonblicket så blir man faktiskt lite orolig!!

Annars så är väl allt inte helt okej med mig, har blivit jääätte förkyld har även feber... hoja vad trist så har fått sjukanmäla mig heeela helgen nåja är ju ledig i en vecka efter denna dag så då har jag tid på mig att friskna till, hoppas bara det blir bättre. Men känns redan bättre nu för nu har jag iaf alvedon, vi hade inga alvedon hemma bara ipren och dom ska man inte ta om man är gravid eller försöker bli gravid så dom tabletterna har jag inte tagit på lääänge. Bäst att hålla sig till alvedon. Nåja dom är ju oxå febernedsättande och huvudvärken försvinner... annars är det som vanligt illamående och trött, vet inte hur jag ska orka vara vaken till efter kl 24 på nyår ja bara jag är frisk så kanske det går lite bättre. Man får ju se annars får man väl missa tolvslaget ha ha ha nä lite fyrverkerier måste man väl se :)

På måndag går jag in i vecka 12 jag vill bara att tiden ska gå fortare så risken för mf inte är lika stor efter vecka 12 brukar ju risken för mf minska... åååh jag längtar då kanske man inte oroar sig lika mycket... Hoppas hoppas att bebis stannar till 21 juli eller eventuellt lite tidigare ;) men det verkar mer lovande nu.

Nåja nu ska jag gå och vila framför tvn är sååå trött och huvudet värker... ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Joo jag kan tänka mig det, men det kommer gå bra ska du se! :) Gud va kul ;) Vi ska ha middag här o så för några kompisar, lite dricka för dom som känner för det ;) Hehe.. Själv då? :) Kram

2007-12-30 @ 11:26:51
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Hanna

Och joo.. Vi trivs jätte bra i nya lägenheten :) Hur trivs ni i eran?

2007-12-30 @ 11:27:24
URL: http://wildbee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0