Sjuk!!

Jaha då har man blivit sjuk igen men känner mig redan på bättringsväg var nog en lätt förkylning, i lördagsnatt fick jag 39 graders feber, ringde och sjukanmälde mig på söndag morgon, låg helt däckad på soffan hela dagen igår med 38,5 grader i feber... fast den började iaf gå ner... inatt har den bara legat kring 38 grader... sköönt men har inte kunnat sova har hört en massa ljud, så är helt slut... väldigt trött!!! Nåja nu har jag nästan ingen feber alls 37,7 grader visar termometern så jag tror det blir jobb imorgon, jobbar ju bara tis och ons sen är jag ledig och då bär det av till sangis, Ikea på torsdag... jippie :)

I helgen har vi bara tagit det lugnt, jag blev ju sjuk på lördagsnatt så man orkade inte med så mycket mer än sova igår... kollade film osv. Men det var skönt, kan säga att man behövde det... verkligen!!! Nåja idag blir det lugnt med, ska försöka friskna till så jag orkar jobba två dagar nu... så hoppas jag att inte febern går upp igen så jag får bli frisk nu... vore härligt!!!

Nåja på onsdag åker vi iaf till sangis... stannar över hela helgen oxå... ska bli skönt, det blir nog sangispuben men jag ska vara nykter, jag är inte alls sugen på att festa för tillfället det känns så skönt att slippa vara bakis jag orkar inte med sånt något mer... iaf inte just nu!! Ska iaf bli kul att köpa nya möbler på ikea... sen blir det ännu roligare att komma hem och skruva upp dom och se hur fint det blir :)

Ja jag längtar till den 12 okt för då åker vi till piteå havsbad och bor på hotell över hela helgen.. häärligt bada och mysa i massor och äta gott!! Sen längtar jag till 1 nov för då flyttar vi in i en större lägenhet. Längtar såklart tills ett test visar positivt igen men det kan man ju inte själv bestämma över bara vänta och försöka så kanske det blir så nån gång. Längtar till julen när man får julpynta och ta fram julgranen. Längtar tills vi får veta om det blev några valpar av den kenneln vi vill ta en valp ifrån... får se om det blir nån valp beror ju på hur allting går... nåja nu ska jag gå och vila lite, har sådan huvudvärk... ha det fint... kram kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0