Mysig hemma helg!!

Jag tänkte börja skriva blogg här istället för att skriva på lunarstorm eller nåt annat verkar så roligt att ha en sida enkomt för bloggskrivande :)
Ja iaf så har jag fått fast tjänst 50% som personlig assistent sååå härligt, det är ju bara 50% men det passar ju utmärkt eftersom jag pluggar på halvtid så hinner jag med både och... trivs riktigt bra på det nya jobbet både med personalen och brukarna allt funkar fint.

Sen får ni kalla mig konstig eller svår att förstå sig på men jag trivs som bra i den här i byn ;) jag är nog en äkta norrlänning vill bo hur litet som möjligt ;)  Det bästa av allt är ju att man får leva tillsammans med den man älskar mest av allt i hela världen.

Idag har vi storstädat här hemma, bytt till ljusa sommargardiner det är så fint och känns att sommaren är på väg att komma sakta men säkert ;) Sen åt vi god middag fläskfile och potatisgratäng mums så gott det var, åt lite efterrätt nyss glass med banan ännu godare :)

Nu blir det mys framför tvn med lite godis och cola, ska titta på sällskapsresan SOS, ha ha ha dom filmerna är riktigt roliga, man får sig ett riktigt gott skratt iaf :)

Så nu i helgen har vi en riktigt mysig hemma helg, är såå härligt trivs så bra med min älskling, är alltid tacksam över att vi träffades tackar Lisa för det dagligen utan henne hade jag och Peter aldrig funnit  varann. Så det är verkligen tur att hon finns :) och att hon insåg att jag och Peter skulle passa ihop innan vi insåg det själva ha ha ha :) nu ska jag återgå till mys framför tvn, skriver mer någon annan dag.. kram på er/Hanna.
image1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0