Leende guld bruna ögon!!!

Idag har jag varit på dans med jobbet... ha ha ha det var hur kul som helst en massa karlar som bjöd upp och jag som är värdelös på att dansa styrdans... ha ha ha men det gick jag bara hängde på :) Men kul var det och det verkade som att alla hade lika kul assistenter som brukare :) Men det var svettigt oj oj jag säger bara det jag blev helt slut :)

Igår var jag och Peter på en riktig tripp ut i solen... härligt var det... vi tog våra cyklar och cyklade till ett berg här i Pajala, Jupukka det är ca en mil dit bort om inte mer... men det var skönt man behövde verkligen lite motion... när vi började gå upp för berget så märkte vi att det var himla mycket snö och ingen skare ha ha ha vi sjönk igenom hela tiden!! Men vi nådde toppen och vi hittade en stig till slut så vi inte sjönk lika mycket :)
Jissa om det var härligt att sätta sig på toppen och skala en apelsin och dricka vatten, jag hade kunnat stanna där för evigt solen sken som bara den, det är livet :)

Imorgon bär det av till sangis... ska bli sååå skönt att komma hem, speciellt när mamma har blivit så sjuk, hon har legat på sunderbyn hela veckan men fått komma hem idag, hon har haft 40 graders feber och en knöl på halsen... knölen var ofarlig så det är inget allvarligt, den har uppstått från ett tandläkarbesök som hon har varit på, kan tydligen bli så... men nu får hon komma hem iaf, ska bli så kul att träffa henne och krama om henne riktigt!!!Lilla mamma!!!

Imorgon ska jag träffa syster och barnen i Happis vi ska gå på Ikea och alla andra affärer... ska bli sååå roligt, mysigt att få busa med barnen igen... kul... På lördag blir det utgång med Jennie och det var himla länge sedan, sist jag var ut i Kalix var på nyår så det ska bli riktigt skoj, ser jag fram emot...

Men trist att min älskling jobbar och inte kan följa med, jag kommer sakna han i massor, men vi syns ju igen på Söndag, två dagar ska jag väl klara mig utan han... tiden kommer väl gå så fort... nåja nu ska jag gå och mysa med min älskling... ha det fint... kram kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0