Längtan!!!

Jag har sådan fruktansvärd längtan just nu, eller just nu det har väl pågått ett bra tag nu känns som snart ett år. Jag längtar så oerhört mycket efter att få barn med min Peter, jag vill så gärna ha en liten familj tillsammans med han men det är väl inte bara jag som ska vilja!!!

Men är det normalt att känna så här??? Ibland längtar jag så oerhört mycket att det är jobbigt att se föräldrar gå omkring med barnvagn eller en mamma som är gravid jag måste medge att jag blir lite avundsjuk, jag vill oxå!!! Men som sagt jag är ju väldigt barnkär av mig har ju varit det väldigt länge nu.

Blev ju moster när jag var 16 och jag har ju hjälpt min syster med hennes gullungar så mycket som möjligt!!  Varit barnvakt titt som tätt och jag älskar verkligen det :) Men det är tur att jag har mina syskonbarn vad skulle man göra utan dom ;)

Och min äskling han är så fin, stackarn är sjuk nu 38 graders feber hoppas det inte smittar till mig för jag ska jobba i helgen.. Har jobbat idag med slutat klockan elva men tog friskvård vid tio så har varit på en härlig promenad, imorgon jobbar jag oxå men bara till elva så ska passa på att plugga nu har endel att göra i skolan men har en tendens till att skjuta upp saker ;) Sen är jag ledig tors och fred och då ska jag plugga det lovar jag, ha ha ha vi får väl se men ska försöka iaf :)

Nåja nu ska jag gå och äta nå lunch... ni får ha det så bra... kram kram...

image2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0