Försov oss!!!

Idag hade vi tvättstuga från 7-12, men inte tror ni väl att vi tog oss upp till klockan sju ha ha ha det var himla naivt av oss att tro att vi skulle orka upp och tvätta klockan sju på en söndag. Nej då jag vaknade inte ens av att klockan ringde, Peter hade försökt få liv i mig men inte fick han det jag bara sov och sov, så han gav upp till slut och somnade om han med han var också helt slut, ha ha ha!!!

Ändå så gjorde vi inget speciellt igår, vi var hemma hela kvällen mös och åt gott och kollade på film, men det kan man väl oxå bli trött av ;) Men iaf så vi har bokat om tvättstugan till på Fredag från 12-17 ha ha ha det ska vi väl orka upp till iaf ;) Var inte så farligt med tvätt så nog ska vi väl klara oss till Fredag utan rena kläder har väl några plagg kvar som inte är för skitiga ;)

Nåja vi vaknade vid nio iaf, steg upp drack kaffe och gick sedan på en morgonpromenad sedan har vi ätit en god frukost och nu ska jag sätta igång att plugga. Peter gick iväg och kolla fotboll här i byn för hans morbror är med och spelar. Jag har absolut ingen självdisciplin nu jag har ingen lust att plugga men vet att jag borde eftersom jag jobbar mån till ons och då blir det inte mycket pluggande men sen vet jag att jag är ledig tors och fred så jag är bra på att skjuta upp saker... ha ha ha ni vet kanske hur lätt man kan göra det ;)

När Peter kommer tillbaka tänkte vi gå till hans mamma och pappa, sitta ute på altanen och sola lite med dom om nu solen kikar fram lite mer är ju lite väl mycket moln på himmlen men det försvinner väl förhoppningsvis. Sen händer det nog inte så mycket mer idag, vi måste iväg till konsum och handla (igen) tror vi får handla varje dag för det är alltid något vi glömt... ha ha ha, idag ska vi laga lax och potatis mums så gott en riktig söndagsmiddag ;)

Ikväll ska vi kolla Wallander dom filmerna är så bra, har redan sett alla men tänkte börja med att se dom igen nu när dom ska gå på TV, tänker varje gång man ser den på Johanna Sällström som har gått bort, hon var ju verkligen en riktigt duktig skådespelerska tråkigt att sådant händer, hon som var så ung också. Men men sådant är ju livet, hemskt och säga men man vet aldrig när livet tar slut, en vacker dag kanske man inte lever något mer... Ja man ska nog ta vara på varje sekund som man är vid liv det ska jag börja med nu ;)

Nåja nu ska jag sätta igång med pluggandet, ha det fint... kram kram!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna


Håll utik efter lilla mig i bröderna, där är jag med.... *fniss* på ikea!

2007-04-21 @ 17:09:47
URL: http://johanniis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0